کد خبر : 29116
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

گزینه های انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان

گزینه های انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان

حال ناخوش ورزش استان از حامی نداشتن قهرمان های پارا المپیکی گرفته تا کاهش محسوس سهمیه قهرمانی استان در تمامی رشته ها کاملا مشهود است

این حال ناخوش ورزش استان به تیم‌ با قدمت ماشین سازی و محبوب ترین تیم آسیا، تراکتورسازی نیز سرایت کرده است. این بی سامانی و شلم شوربا بودن را می توان از دیدگاه سوء مدیریت نهاد مسئول این حوزه یعنی اداره کل ورزش و جوانان به تمام
حوزه های ورزشی نگریست.

ناگفته پیداست این آشفتگی در ورزش استان در دوران مدیریت فعلی به اوج خود رسیده است. البته نبایستی برای برون رفت از باتلاق آشفتگی صرفا دنبال مقصریابی باشیم و حتما گزینه های خارج از حیطه اداره کل ورزش و جوانان نیز در این امر می تواند دخیل باشد.
با توجه به استقرار دولت و استاندار جدید آذربایجان شرقی، گزینه های محتملی برای سکانداری اداره کل ورزش و جوانان استان که متولی اصلی ورزشی است وجود دارد، که در میان شان چهره های مطرحی همچون حاج حبیب ستوده نژاد و یاسر نجف زاده ، مهدی نوائی را می توان نام برد.

حبیب ستوده نژاد یکی از گزینه هاست که سابقه معاونت امور ورزشی اداره کلی در رزومه خود دارد، البته با وجود تجربه مذکور، ستوده نژاد از حیث تحصیلات دانشگاهی و جوانگرایی به زعم نویسنده گزینه ای محتملی نمی تواند باشد.

مهدی نوایی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه و از قهرمانان تکواندو کشور، یکی دیگر از گزینه های موجود است که همچون حبیب ستوده نژاد ، سابقه ورزشی درخشانی دارد اما نوائی تنها در سطح شهرستان های میانه و مراغه کار اجرایی کرده است و تجربه ای کاری در مرکز استان ندارد.


ولی باتوجه به سیاست های جوانگرایی دولت دوازدهم و اهمیت تحصیلات دانشگاهی در کنار فعالیت های تخصصی که از معیارهای استاندار محترم آذربایجانشرقی است، می توان گفت یاسر نجف زاده که از انگشت شمار مدیران ورزشی است که علاوه بر سوابق ورزشی و جهادی درخشان اش دارای تحصیلات آکادمیک دکتری مدیریت ورزشی است، می تواند محتمل ترین گزینه برای تصدی اداره کلی باشد. زیرا از یک سو وی در رزومه خود معاون تربیت بدنی سپاه استان را دارد، که به نوعی نشانگر آشنایی و اعتماد فرمانده سپاه استان به نجف زاده است و در سوی دیگر نجف زاده بعنوان یک جوان متخصص دهه شصتی از گزینه های مطرح برای این اداره کل است.
لازم بذکر است فارغ از انتخاب هریک از گزینه ها برای تصدی اصلی ترین متولی ورزش استان، بایستی فرد منتخب برنامه جهادی برای ساماندهی تیم های ورزشی و حمایت مادی و معنوی از قهرمان های استان را در دستور کار خود داشته باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − شش =