کد خبر : 34967
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

مدیرعامل مجمع ورزقانی های مقیم تبریز؛

گردهمایی ۷۰۰ نفری ورزقانی‌ها در تبریز برگزار می‌شود/ مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز، تشکلی کاملا غیرسیاسی است

گردهمایی ۷۰۰ نفری ورزقانی‌ها در تبریز برگزار می‌شود/ مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز، تشکلی کاملا غیرسیاسی است

مدیرعامل مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز از برگزاری گردهمایی بزرگ ورزقانی‌های مقیم مرکز استان در تاریخ چهارشنبه بیست وهفتم مهرماه جاری در محل سالن پتروشیمی تبریز خبر داد.   به گزارش نگاه آذربایجان ، محمدباقر آقایی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این گردهمایی با حضور حدود ۷۰۰ تن از چهره‌های

مدیرعامل مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز از برگزاری گردهمایی بزرگ ورزقانی‌های مقیم مرکز استان در تاریخ چهارشنبه بیست وهفتم مهرماه جاری در محل سالن پتروشیمی تبریز خبر داد.

 

به گزارش نگاه آذربایجان ، محمدباقر آقایی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این گردهمایی با حضور حدود ۷۰۰ تن از چهره‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی ورزقان و با هدف شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نیروی انسانی منطقه برگزار می‌شود.

 

وی از حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم؛ امام جمعه تبریز، دکتر مهدی آقاپور بی‌شک؛ مستشار دیوان محاسبات کشور و خداوردی تاری؛ مدیرعامل شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز به عنوان سه سخنران اصلی این گردهمایی نام برد و افزود: در حاشیه گردهمایی، دو نمایشگاه “میراث فرهنگی و صنایع دستی” و “آثار چاپی شعرا، نویسندگان و اساتید ورزقانی” نیز برپا خواهد بود.

 

مدیرعامل مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فعالیت‌های مجمع غیرسیاسی، غیرجناحی و غیرگروهی است، گفت: این مجمع با هدف ایجاد وحدت و همدلی در مسیر توسعه شهرستان تشکیل شده و تلاش دارد به عنوان بازوی فکری و اجرایی مسئولین شهرستانی در جهت پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم عمل نماید.

 

وی با اشاره به نوپا بودن مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز، خاطرنشان کرد: مجمع هم اکنون ۶۵۰ عضو رسمی دارد و دارای چندین کارگروه تخصصی فعال در حوزه‌های مختلف از جمله کارگروه‌های کشاورزی، محیط زیست و بهداشت و درمان می‌باشد.

 

آقایی با اشاره به اهتمام جدی مجمع نسبت به احصاء مشکلات و نارسایی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف، افزود: رایزنی‌هایی با فعالان و متخصصان حوزه‌های آموزشی، اقتصادی و بهداشتی انجام گرفته تا برای حل و رفع بخشی از مشکلات و محرومیت‌های شهرستان آستین بالا بزنند.

 

وی همچنین از استقبال خوب فعالین اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان نسبت به فعالیت‌های مجمع ورزقانی‌های مقیم تبریز خبر داد و گفت: مجمع، ارتباط تنگاتنگی با مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی دارد که این امر می‌تواند مجمع را در پیگیری بهتر مشکلات و کمبودهای منطقه بیش از پیش یاری نماید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + بیست =