کد خبر : 1273
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۳۷

کوچک زاده: برجام مردم ایران را تحقیر کرد/ آخوندی مستاجر نیست و برای همین مسکن مهر را مزخرف می‌نامد/ بیگی: دولت برای تامین بودجه هر خودرو را ۴۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند

کوچک زاده: برجام مردم ایران را تحقیر کرد/ آخوندی مستاجر نیست و برای همین مسکن مهر را مزخرف می‌نامد/ بیگی: دولت برای تامین بودجه هر خودرو را ۴۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند

عملکرد دولت تدبیر و امید با حضور نماینده سابق تهران و نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش نگاه، ظهر ديروز نشست بررسی کارنامه چهار ساله دولت تدبیر و امید با حضور مهدی کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران و احمد علیرضا بیگی

عملکرد دولت تدبیر و امید با حضور نماینده سابق تهران و نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نگاه، ظهر ديروز نشست بررسی کارنامه چهار ساله دولت تدبیر و امید با حضور مهدی کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران و احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

با کسانی که کفش رضاخان را واکس می‌زنند و اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند مناظره نمی‌کنم

در ابتدای این نشست کوچک زاده با بیان اینکه جای مسئولین دولتی در چنین نشست‌‌هایی خالی است، خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته چندین بار برای مناظره به دانشگاه‌ها دعوت شده‌‌ام وقتی اسم طرف مقابل را پرسیده‌‌ام نام‌‌هایی را گفته‌‌اند که آن افراد کفش رضا خان را واکس می‌‌زنند و اسرائیل را به رسمیت می‌‌شناسند و من هیچ وقت با چنین افرادی مناظره نمی‌‌‌کنم.

وی ادامه داد: چندین بار گفته‌‌ام که حاضر به مناظره در حوزه برجام و سیاست خارجه هستم ولی نه آقای ظریف و نه معاونانش حاضر به مناظره نشده‌‌اند.

از آنجایی که نمی‌توانند شخصیت‌ها را حذف کنند، آن‌ها را تحریف می‌کنند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره حرف‌‌های رئیس جمهور پیرامون مسائل هسته‌‌ای گفت: مسئله برجام در این دولت بسیار برجسته شد و دولت همه تخم مرغ‌‌هایش را در کاسه برجام گذاشت و همه مشکلات کشور و حتی آب خوردنی را نیز مرتبط با برجام دانست که این اقدام از یک سیاست مدار پخته بعید بود.

وی تصریح کرد: وقتی دشمنان نتوانستند عزاداری برای امام حسین(ع) در کشور را از بین ببرند به فکر تحریف افکار امام حسین (ع) افتادند و ما نیز امروزه شاهد آن هستیم برخی‌‌ها وقتی مشاهده می‌‌کنند نمی‌‌توانند کسی را حذف فیزیکی کنند به حذف حقیقت و تحریف روی می‌‌آورند.

بزرگ‌ترین تحریف را روحانی انجام داد/ آقای رئیس جمهور کربلا درس مذاکره است؟!

این فعال سیاسی در همین راستا ادامه داد: بزرگترین تحریف را رئیس جمهور ما می‌‌کند که می‌‌گوید امام حسین (ع) در روز عاشورا مذاکره کرد و امام حسن (ع) نیز صلح کرده است.

کوچک زاده صلح امام حسن(ع) را برابر با خفت معاویه دانست و افزود: صلح امام حسن(ع) به گونه‌‌ای بود که با آن اقدام معاویه را مفتضح کرد.

وی تاکید داشت: در جمهوری اسلامی نباید دولتی را تشکیل داد که آرمان‌ها را زیر سوال ببرد و باید یاد آور شد مردم ایران بر اساس اعتقادات خود به امام راحل (ره) به آخوند رأی می‌‌دهند و این امام خمینی (ره) بود که به آخوندها عزت بخشید.

آیا امام راحل اهل مذاکره با آمریکایی‌ها بود؟

نماینده سابق تهران مطالعه تاریخ معاصر را از ملزومات یک دانشجو دانست و اظهار داشت: آخوندی که از روی بی‌‌سوادی می‌‌گوید که به تو چه در دنیا چه می شود باید گوجه فرنگی ارزان شود بداند که این حرف‌ها بر خلاف حرف های امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: عده‌‌ای در کشور پذیرش قطعنامه توسط امام را مساوی با برجام می‌دانند و می گویند فردی مثل امام سازش کرد و باید ما هم سازش کنیم در صورتی که چنین نبوده و امام در پیام خود گفته‌اند که مردم کشورمان تحمل گرسنگی را دارند ولی تحمل شسکت انقلاب و زور و ظلم را ندارند.

آقای روحانی ظلم «برجام» است نه لغو سخنرانی «مطهری»

کوچک زاده با اشاره به واکنش‌های رئیس جمهور به لغو سخنرانی مطهری در مشهد گفت: آقای رئیس جمهور لغو سخنرانی یک فرد را ظلم می‌‌داند ولی برجام را ظلمی بر علیه کشور و مردم ایران بود را قبول ندارد.

این فعال سیاسی  پخش کلیپ‌‌ها و برخی آهنگ‌‌ها را مغایر با فرهنگ و آداب رسوم کشورمان دانست و افزود: سوالی که در حوزه فهنگی مطرح می شود این است در راستای حفظ شعائر اسلامی فقط مردم وظیفه دارند و دولت وظیفه‌‌‌ای ندارد؟

آخوندی مستاجر نیست تا بفهمد مسکن مهر چیست/ اینکه می‌گویند انقلاب کردیم تا شکم‌هایمان پر شود دروغ بزرگ است

کوچک زاده از وضعیت مسکن در کشور نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: فردی مثل آخوندی که نمی‌‌داند مستأجری یعنی چه حق دارد که بگوید مسکن مهر مزخرف است ولی توضیح دهند که دولت در این ۴ سال برای مسکن چه اقداماتی انجام داده است.

وی بیان کرد: بزرگترین زخم بر کشورمان این بود که برخی ها ادعا داشتند که انقلاب کردیم تا شکم‌هایمان پر بشود و این دروغ بزرگ بود.

برای هیچ مردم ایران را تحقیر کردند

این فعال سیاسی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون مسائل هسته‌ای و بهترین اقدام در این برهه زمانی گفت: الان بهترین موقع برای وحدت است زیرا برای مردم ثابت شد که از این تنور آمریکا آبی گرم نمی‌شود و برای هیچ مردم ایران را تحقیر کردند.

این نماینده سابق مردم تهران در مجلس به تعطیلی آب سنگین اراک نیز اشاره کرد و افزود: بتن ریختن به آب سنگین اراک چیزی جز تحقیر را برای مردم ایران به بار نیاورد.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد علت عدم توجه دولت به مسئله حقوق های نجومی گفت: اینها اعتقاد دارند که در مورد حقوق های نجومی مشکلی پیش نیامده است تا این را حل کنند.

دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء میلیاردها تومان بدهکار است

کوچک زاده در پاسخ به شبهه افکنی‌‌های یکی از دانشجویان پیرامون مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط قرارگاه خاتم الانبیا و اینکه مردم افرادی مثل احمدی نزاد را نمی خواهند گفت: قرارگاه خاتم یکی از بازوان این نظام است و خود دولت نیز بر این امر اعتراف کرده است و دولت میلیاردها تومان به آنها بدهکار است و چنین حرفی در مورد این قرارگاه دور از انصاف است.

وی ادامه داد: در کشور ما انتخابات وجود دارد و مردم نماینده خود را انتخاب می کنند و زمانی هم بود که و مردم نخواستند و هاشمی رئیس جمهور نشد.

کوچک زاده خاطر نشان ساخت: اگر بخواهیم اقتصادی بدون نفت داشته باشیم باید راه کارهایی در این راستا ارائه شود که پاسخگوی مشکلات باشد و هزینه اداره دولت که از نفت تأمین می شد امروزه از خون مردم تأمین می شود.

چرا درِ کارخانه‌ها تخته شد؟

احمد علیرضا بیگی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه همه گروه های سیاسی در کشور مدعی پیروی ولایت هستند افزود: بهترین فرد برای تعیین مسیر رهبری هستند که خط مشی ها را همه ساله در دیدار با اعضای هیئت دولت مشخص می کنند.

وی به فصل مشترک سخنان رهبر در طول سال‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به امر اقتصاد مقاومتی تأکید داشته اند.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی یکی از آفات تولید در کشور را مسئله قاچاق دانست و متذکر شد: با توجه به قوانین دولتی تولید کنندگان باید ۵۰ درصد سود داشته باشند تا بتوانند مالیات بر ارزش افزوده و دیگر سودها را بپردازند که این مشکلات باعث می شود تولید کنندگان محصولات خود را نتوانند به فروش برسانند و موضوعات پیش آمده باعث شده است که تولیدکنندگان در کارخانه خود را تخته کنند.

وی تصریح کرد: در گذشته طرحی با عنوان شبنم بر روی اجناس چاپ می شد که با روی کار آمدن دولت تدبیر امید آقای نعمت زاده در اولین اقدام این طرح را جمع آوری کرد و توجیهش این بود که این هولوگرام ها جعل می شوند.

دولت برای تامین بودجه هر خودرو را ۴۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه مجلس قانونی برای دولت تصویب نمی کند مگر اینکه منابع تأمین هزینه اش معلوم باشد، اعلام کرد: دولت برای هر خودرو ۴۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته است تا با این طریق بخشی از بودجه را تأمین کند.

بیگی از عدم توجه دولت به امر ازدواج جوانان انتقاد کرد و اظهار داشت: نه تنها برای ازدواج جوانان و بی کاری کاری انجام نیافته است بلکه برای حقوق احتمالی آینده این افراد نیز برنامه ریزی صورت گرفته است.

نگاه دولت به مردم سوداگرانه است

وی تصریح کرد: نگاه دولت به مردم نگاه سوداگرانه و مادی گرایانه است که در مسئله اربعین دیدیم که از هر نفر مبلغ ۲۵ هزار تومان هزینه دریافت می کردند و برای این پول برنامه ریزی کرده بودند.

بیگی به سخنان اخیر آخوندی پیرامون مسئله حادثه قطار اشاره کرد و افزود: حرف های آخوندی در مورد بیمه بودن کشته شدگان در حادثه قطار حکایت از آن دارد که مردم را کالا فرض کرده‌‌‌‌اند.

چرا سیستمی که برای آن میلیاردها هزینه شده است هزاران بار خطا می‌دهد

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به جد پیگیر هستیم و موضوعی که مطرح است آن است که در حوزه راه آهن در زمان هاشمی و خاتمی اتفاقاتی افتاده است که الان خودش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: همه انگشت اتهام را به سمت اپراتور نشانه گرفته‌اند ولی برای این سیستم ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و تا به حال ۴ هزار بار این دستگاه خطا داده است.

با معرفی یک کارگر به عنوان عامل حادثه قطار تبریز-مشهد به شعور مردم توهین می‌کنند

بیگی با بیان اینکه باید برخورد دولت با دیگر حوادث را مقایسه کرد، ابراز داشت: دولت برای لغو یک سخنرانی که در جلسه شورای تأمین استان برایش تصمیم نگرفته بودند ابراز شرمساری می کند ولی برای حادثه قطار تنها یک پیام تسلیت می دهد.

وی متذکر شد: دولت نماینده‌‌ای برای رسیدگی به حادثه قطار معرفی کرد که آن هم کارگر را عامل حادثه دانست که این اقدام نیز توهیم به شعور ملت است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 2 =