کد خبر : 1332
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

کماندار تبریزی از صعود به مراحل پایانی بازماند/ پایان کار نمایندگان ایران بدون مدال

کماندار تبریزی از صعود به مراحل پایانی بازماند/ پایان کار نمایندگان ایران بدون مدال

در دومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن، صادق اشرفی با قبول شکست برابر حریفی از کره جنوبی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. به گزارش نگاه، در ادامه دومین مرحله از جام جهانی جهانی تیراندای با کمان داخل سالن که در تایلند در حال برگزاری است، تمام نمایندگان

در دومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن، صادق اشرفی با قبول شکست برابر حریفی از کره جنوبی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

به گزارش نگاه، در ادامه دومین مرحله از جام جهانی جهانی تیراندای با کمان داخل سالن که در تایلند در حال برگزاری است، تمام نمایندگان کشورمان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماندند و بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

در ریکرو مردان صادق اشرفی، کماندار تبریزی تیم ملی تنها نماینده راه یافته به مرحله حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی ۶ بر ۴ برابر نماینده هند به برتری رسید اما در ادامه برابر کماندار کره جنوبی ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

فاطمه قاضیانی هم که به صورت آزاد در بخش ریکرو بانوان شرکت کرده بود، در همان ابتدا ۶ بر صفر برابر کره جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در کامپوند مردان طاهری ۱۵۸ بر ۱۴۵ برابر مجید احمدی به برتری رسید. کیان‌زاده هم برابر نماینده جمهوری لائوس پیروز شد و رد مرحله یک هشتم نهایی برابر طاهری قرار گرفت. در ادامه کیانزاده موفق شد طاهری را ۱۴۶ بر ۱۴۳ شکست دهد اما در مرحله یک چهارم نهایی برابر کماندار فرانسه شکست خورد.

اسماعیل عبادی ابتدا با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۴ برابرکماندار هندوستان پیروز شد سپس برابر نماینده فنلاند به برتری رسید اما در مرحله یک چهارم نهایی برابر کماندار اسپانیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

محمد تمبرچی و محمد معدن‌دار در همان دور نخست برابر نمانده کره جنوبی و آمریکا شکست خوردند . مهرداد فلاحی ابتدا نماینده کره جنوبی را مغلوب کرد و حریف محبوبی در مرحله یک هشتم نهایی شد. فلاحی با برتری برابر محبوبی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما با شکست برابر نماینده آمریکا از ادامه مسابقات باز ماند.

در کامپوند زنان در دور نخست معصومه عالی‌پور برابر کماندار روسیه شکست خورد و افسانه شفیعی مغلوب کماندار آفریقای جنوبی شد. ویدا هنرمند ابتدا برابر کماندار آمریکا شکست خورد اما در مرحله یک هشتم نهایی برابر کره جنوبی مغلوب شد.

فرشته قربانی نیز ابتدا برابر آتیه گل‌افشان به برتری رسید و حریف عالیه هاشم‌پور شد. هاشم‌پور در دور نخست کماندار ژاپن را شکست داده بود. گل‌افشان در مرحله یک هشتم نهایی برابر قربانی به برتری رسید اما با شکست برابر کماندار آفریقای جنوبی از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان بدون کسب مدال به کار خود در مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن پایان دادند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =