کد خبر : 32517
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

کلاس‌های ورزشی تابستانی، رایگان برگزار می‌شود

کلاس‌های ورزشی تابستانی، رایگان برگزار می‌شود

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری رایگان کلاس های ورزشی با عنوان «تابستان داغ با ورزش» خبر داد.

محمد علیپور امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی شهرداری تبریز، ورزش تبریز با سیر نزولی مواجه بود.

وی ادامه داد: با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز و دستور قاطع شهردار، موضوع احیای ورزش آکادمیک شهرداری در دستور کار قرار گرفته و کلاس های ورزشی تابستانی نیز با همین هدف در ۹ رشته برگزار می شود.

علیپور تاکید کرد: هیچ هزینه ای از داوطلبان اخذ نمی شود و علاقه‌مندان صرفا با پرداخت هزینه بیمه و خرید لباس ورزشی شان، می توانند در کلاس های ورزشی تابستانی ثبت نام کنند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خبر داد: علاقه‌مندان می توانند از ۱۶ الی ۳۰خرداد با مراجعه به مجموعه ورزشی شهید توانا در خیابان ورزش، در این کلاس ها ثبت نام کنند. زمان شروع کلاس ها از اول تیر خواهد بود.

وی درباره محل برگزاری کلاس های هر رشته نیز تشریح کرد: والیبال در سالن توانا، بسکتبال در سالن آفتاب، شنا در استخرهای خاوران و توانا، کاراته در سالن مشروطه، کشتی در سالن شهربانو، فوتبال در استادیوم مرزداران و تیراندازی، شطرنج و دارت در سالن تیراندازی پاسداران برگزار خواهد شد.

علیپور بیان کرد: امیدواریم برگزاری این کلاس های ورزشی، زمینه استعدادیابی از کودکان و نوجوانان را فراهم کند و در آینده ای نزدیک همین نوجوانان را در جایگاه ورزشکاران حرفه ای ببینیم.

2.3/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سیزده =