کد خبر : 37270
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در تبریز ممنوع است

افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در تبریز ممنوع است
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در تبریز ممنوع است و با رانندگان متخلف برابر آئین نامه اجرایی و انضباطی برخورد می‌شود.

به گزارش نگاه، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تعطیلی جایگاه‌های سوخت  CNG به دلیل سرمای هوا و افت فشار گاز، برابر پیگیری های به عمل آمده از طریق مراجع ذیربط تعدادی از جایگاههای گاز CNG ویژه تاکسی‌ها به‌ منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان فعال سازی شده و خودروهای تاکسی با اولویت در حال سوختگیری هستند متاسفانه برخی از رانندگان تاکسی به همین دلیل اقدام به اخذ کرایه اضافی کرده‌اند.

قاصدی ادامه داد: با گزارش شهروندان سازمان تاکسیرانی و نظارت‌های محسوس و نامحسوس بازرسان سازمان نسبت به شناسایی رانندگان متخلف اقدام کرده است و در این راستا در هفته جاری تعداد ۳۲ تاکسی در پارکینگ متوقف و یا از طریق گشت‌های نظارت و بازرسی سازمان در سطح شهر اخذ مدارک به عمل آمده است.

وی افزود: از شهروندان محترم در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه اخذ کرایه اضافی خارج از نرخ مصوب توسط رانندگان، کد تاکسی مورد نظر را از طریق شماره تماس ۳۴۷۶۰۲۹۲ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی و یا بازرسین گشت‌های نظارت سازمان در سطح شهر جهت رسیدگی اعلام کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + شش =