کد خبر : 29838
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

کج‌روی در مسیر تقویت تراکتور/ وعده‌ای که در حد شعار مانده است

کج‌روی در مسیر تقویت تراکتور/ وعده‌ای که در حد شعار مانده است

وعده‌های مسئولان باشگاه تراکتور درباره تقویت این تیم با آنچه که در عمل مشاهده می‌شود، همخوانی ندارد.

به گزارش نگاه، هواداران تراکتور از شروع فصل خواهان تقویت تیم محبوب خود با جذب بازیکنان خارجی هستند و با وجود اینکه مسئولان این تیم وعده‌هایی در همین خصوص مطرح کرده‌اند اما در عمل هیچ اراده‌ای برای اجابت درخواست پرشورها وجود ندارد.

درحال حاضر نزدیک به ۶ هفته از حضور زوانیمیر سولدو در تراکتور می‌گذرد و سرمربی کروات هم به شیوه غیرمستقیم از کیفیت بازیکنانش ابراز نارضایتی کرده لیکن با بی‌توجهی مسئولان تراکتور، برنامه تقویت تیم در حد یک وعده باقی مانده است.

در همین رابطه باید به موضوع رضا قوچان‌نژاد اشاره کرد که از حدود چند هفته گذشته همچنان قرار است سولدو فیلم بازی‌های این بازیکن شناخته شده فوتبال کشور را تماشا کرده و نظرش را در خصوص جذب او اعلام کند!

جالب اینکه خبر مذاکره با قوچان‌نژاد به ابزار خوبی برای منحرف کردن افکار عمومی‌هواداران و کاستن از انتقادات مبدل شده و بلافاصله بعد از هر ناکامیِ تراکتور، این خبر از طریق رسانه‌های مختلف و غالباً پایتخت‌نشین بازنشر می‌شود!

بطورکلی پروسه جذب بازیکنان خارجی در تراکتور با ابهاماتی روبرو است جایی که پس از دیپورت مدافع کامرونی، حضور هافبک کروات در شرایطی منتفی شد که گفته می‌شد این بازیکن برای سفر به تبریز تست کرونا داده است.

این درحالی است که «سرژ لوکو» بازیکن کامرونی که برای مذاکره با تراکتور وارد تبریز شده بود و در ادامه به دلایل پزشکی از این تیم دیپورت شد، اکنون به تیم دسته دومی‌در فوتبال اسپانیا پیوسته است!

سوال این است که اگر بازیکن مذکور مشکل جسمانی داشته، چگونه با تیم دسته دوم فوتبال اسپانیا قرارداد بسته است درحالی که سازمان لیگ اسپانیا در خصوص جذب بازیکنان بسیار سخت‌گیرانه‌تر از فوتبال ما عمل می‌کند.

به نظر می‌رسد، عدم صداقت در رفتار و کردار مسئولان باشگاه تراکتور به یک عادت تبدیل شده و این کج‌روی همچنان در پرطرفدارترین تیم آسیا ادامه دارد و به موضوعات مختلف بسط پیدا کرده است.

ناگفته نماند، مسئولان تراکتور پیش از شروع فصل وعده‌‌های زیادی در مورد گشودن پنجره نقل‌وانتقالاتی دادند که پس از بدقولی‌های فراوان و اعتراض‌های شدید، در آخرین روزها محقق شد و گویا قصه بازی با احساسات هواداران سر دراز دارد!

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =