کد خبر : 23232
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به خسارت در آذربایجان شرقی

کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به خسارت در آذربایجان شرقی

 سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به خسارت در آذربایجان شرقی با همدلی و همراهی و مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌ها در ایام نوروز خبر داد. به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد، سه شنبه در چهارمین نشست شورای اطلاع رسانی و ستاد مبارزه با کرونای

 سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به خسارت در آذربایجان شرقی با همدلی و همراهی و مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌ها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد، سه شنبه در چهارمین نشست شورای اطلاع رسانی و ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان‌ شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: نوروز امسال (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) تصادفات منجر به فوت ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی تصادفات منجر به جرح، گفت: ۱۵ الی ۲۰ درصد مجروحان تصادفات دچار معلولیت می‌شدند و این نیز هزینه زیادی را به خانواده و جامعه تحمیل می‌کرد، اما امسال با اعمال برخی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با کاهش آمار تصادفات و جراحت‌ها مواجه شدیم.

براساس گزارشات، سرپرست پلیس راه استان از کاهش ۶۳ درصدی سفر با خودرو در محورهای مواصلاتی استان در نوروز امسال، خبر داد.

وی، در ادامه با بیان اینکه پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان حدود ۲۳ هزار خودرو برگشت داده شدند، گفت: در این مدت ۵۱ دستگاه خودرو توقیف فیزیکی و ۱۸۰۰ خودرو ۵۰۰ هزار تومان جریمه و توسط سیستم توقیف شدند.

وی در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: بیشترین همراهی مردم در سیزدهم فروردین ماه بود که منجر به کاهش ۸۱ درصدی سفرها شد، از مردم تقاضا داریم تا برای کاهش زنجیره انتقال کرونا به همکاریشان ادامه دهند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + یازده =