کد خبر : 24464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

چهار اصل ضروری برای تقویت سرمایه اجتماعی

چهار اصل ضروری برای تقویت سرمایه اجتماعی

سیدسجاد سیفی

سیدسجاد سیفی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی با اشاره به سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در نخستین نطق خود در صحن علنی مجلس یازدهم گفت: عملی کردن این چهار اصل در شرایط فعلی می تواند در شرایط کنونی تحول آفرین باشد.


سیفی در مصاحبه با خبرنگار نگاه آذربایجان گفت : رییس مجلس شورای اسلامی در سخنان خود بانگاه راهبردی گذشته و وضعیت حال کشور را براساس نقاط ضعف و قوت و با نگاه به آرمانهای انقلاب اسلامی بیان کردند.

وی افزود: برمبنای این نگاه جامع چهار اصل شفافیت، هوشمند سازی، مردمی سازی و کار آمدی می تواند با رفع مشکلات کشور در شرایط فعلی موفقیت های گذشته را تداوم با همدلی و وحدت تداوم بخشد.

وی گفت: همانطور که رییس مجلس شورای اسلامی هم اشاره کردند مجلس باید تغییر را با عمل به این رویکردها از خود شروع کند و این رویکردها می تواند مجلس قوی، کارآمد، مردمی و انقلابی را بسازد تا با حل مشکلات مردم و دفاع از حقوق آنان شاهد تقویت سرمایه اجتماعی نظام در سالهای آغازین گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

شفافیت ، مردمی سازی ، هوشمند سازی و کار آمدی چهار اصل تحول آفرین در شرایط کنونی است.
 دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین نطق خود در صحن علنی مجلس یازدهم گفت : عملی کردن  این چهار اصل  در شرایط فعلی می تواند  تحول آفرین باشد.
سیفی گفت :  ریاست محترم  مجلس شورای اسلامی در سخنان خود  بانگاهی راهبردی و تکیه بر آرمانهای انقلاب اسلامی، وضعیت گذشته و  حال کشور را براساس نقاط ضعف  و قوت آن  بیان کردند.
 وی افزود: برمبنای این نگاه جامع  چهار اصل شفافیت ، هوشمند سازی، مردمی سازی و کار آمدی  می تواند با رفع مشکلات کشور در شرایط فعلی  موفقیت های گذشته را  تداوم بخشد. این مهم قطعا با همدلی ووحدت میسر میشود.
وی گفت : همانطور که ریاست محترم مجلس شورای اسلامی هم اشاره کردند  مجلس باید تغییر را با عمل به این رویکردها، از خود شروع کند.
  این رویکردها می تواند مجلسی قوی  ، کار آمد ، مردمی و انقلابی را بسازد، تا با حل مشکلات مردم و دفاع از حقوق آنان  شاهد تقویت سرمایه اجتماعیِ نظام، در سالهای آغازینِ گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =