کد خبر : 32742
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

چراغ خاموش تراکتور در نقل‌وانتقالات/ وعده خارجی‌ها و شایعات ملی‌پوشان

چراغ خاموش تراکتور در نقل‌وانتقالات/ وعده خارجی‌ها و شایعات ملی‌پوشان

باشگاه تراکتور در پنجره نقل‌وانتقالات به دنبال تدارک تیم باکیفیت برای فصل آینده است.

به گزارش نگاه، تراکتور در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. این تیم تا هفته‌های پایانی جزو فانوس به دستان بود و به زحمت توانست حکم بقا بگیرد.

بی‌شک یکی از دلایل ناکامی تراکتور در لیگ ۲۱ عملکرد ضعیف این تیم در نقل‌وانتقالات بود. تراکتوری‌ها در یارگیری نفرات کلیدی خود را از دست داده و نتوانستند بازیکن مناسبی جایگزین کنند.

البته نباید از بدهی‌های خارجی سنگین تراکتور در این امر نیز چشم‌پوشی کرد که باعث شد تا بخش کلانی از بودجه باشگاه صرف پرداخت این بدهی‌ها و باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات شود.

وضعیت اما برای فصل آینده متفاوت است و علاوه بر اینکه از آن بدهی‌های سرسام‌آور و پنجره بسته خبری نیست، بودجه تراکتور نسبت به فصل گذشته ۲ و نیم برابر افزایش یافته است.

افزایش بودجه باشگاه تراکتور خبری است که «علی خطیر» نائب رئیس هیات مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه اخیراً اعلام کرده و البته رقم بودجه تخصیصی مشخص نیست.

همچنین باید به مصوبه جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه تراکتور اشاره کرد که اعلام شد آماده‌سازی تیم باکیفیت با استفاده بهینه از سهمیه بازیکنان خارجی در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

این درحالی است که تاکنون چراغ تراکتوری‌‌ها در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل خاموش بوده، هرچند در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر توافق نهائی این تیم با یک بازیکن وجود داشت.

افزودنی است، گمانه‌زنی‌هایی درباره مذاکرات باشگاه تراکتور با چند بازیکن ملی‌پوش هم مطرح شده و باید دید که آیا این گمانه‌زنی‌ها به حقیقت و جذب این بازیکنان منتج می‌شود یا خیر؟

اناج/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − سیزده =