کد خبر : 31134
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

پیکان ۰ – ۰ تراکتور؛ سولدو بازهم نبرد/ سرمربی کروات در خط پایان!

پیکان ۰ – ۰ تراکتور؛ سولدو بازهم نبرد/ سرمربی کروات در خط پایان!

تراکتور در روز درخشش سنگربان ملی‌پوش خود مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد تا همچنان در حسرت برد باقی بماند.

به گزارش نگاه، تراکتـور در ادامه نتایج ضعیف خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) در هفته نوزدهم این مسابقات مقابل میهمانش درحالی با تساوی بدون گل متوقف شد که اگر عملکرد فوق‌العاده اخباری در این میدان نبود، بدون شک یک شکست دیگر در پرونده تی‌تی‌ها به ثبت می‌رسید.

محمدرضا اخباری، سنگربان ملی‌پوش تراکتوری‌ها ستاره بی‌چون‌وچرای این میدان بود و بارها و بارها با واکنش‌های خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

اخباری در نیمه اول سه سیو عالی داشت و ابتدا در دقیقه ۱۳ ضربه پنالتی مجتبی حق‌دوست را مهار کرد. وی در ادامه در دقایق ۳۳ و ۳۵ دو موقعیت تک به تک را به زیبایی مهار کرد تا تراکتور نیمه اول را با تساوی به رختکن برود.

شاگردان سولدو در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتند و این تیم چند فرصت برای گلزنی بوجود آورد که هیچ کدام ثمری نداشت.

در لحظات پایانی تیم میزبان پیش کشید و دو موقعیت نیز برای زدن گل برتری خلق کرد که بازهم سدی به نام محمدرضا اخباری مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شد و جدال دو تیم درنهایت با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت.

با تقسیم امتیازات در این بازی، تراکتور ۱۵ امتیازی شد و بدون تغییر در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. در سمت مقابل، پیکان نیز با ۲۹ امتیاز موقتاً در رده پنجم ماندنی شد.

گروه داوری: داور: حسین زیاری/ کمک ها: عسگر محمدی – مهدی شفیعی / داور چهارم: وحید زمان/ ناظر: رسول فروغی

ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، بهروز نوروزی فرد، محمد قاسمی نژاد (محمد مهدی محبی ۷۵)، منصور باقری، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست، محمد حسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی و ابراهیم صالحی.
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، نادر محمدی، محمد آقاجانپور، مهدی کیانی، سامان نریمان‌جهان (۶۳- علی دشتی)، شاهین ثاقبی (۸۴- آرش قادری)، رضا دهقانی (۴۶- علی نجفی)، پیمان بابایی (۶۳- محمد بلبلی) و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: زوونیمیر سولدو

گفتنی است، با توجه به تداوم ناکامی تراکتور با زوونیمیر سولدو بعید به نظر می‌رسد که مدیران این تیم فرصت دیگری به سرمربی کروات خود بدهند و به احتمال فراوان نیمکت پرشورها برای بازی هفته آینده مقابل سپاهان تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 8 =