کد خبر : 32446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی تبریز در اشتوتگارت

پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی تبریز در اشتوتگارت

شهردار تبریز از پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی تبریز در اشتوتگارت آلمان خبر داد و گفت: بر همین اساس لایحه شهرداری تبریز مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی تبریز در شهر اشتوتگارت تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز شد.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر مونیخ به تازگی با شهردار اشتوتگارت دیدار کرده و درخواست همکاری داده‌اند و طی آن برگزاری هفته‌های فرهنگی در دو شهر پیشنهاد شده است.

هوشیار با بیان اینکه خواهرخواندگی پیش‌نیاز این برنامه است، افزود: اشتوتگارت سومین ایالت بزرگ آلمان است و دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و شهری صنعتی است.

او خواهرخواندگی را اعتباری برای شهر تبریز در حوزه تبلیغاتی برشمرد و گفت: در دوره جدید مدیریت شهری باید هرچقدر می‌توانیم این برنامه‌ها را توسعه داده و دیپلماسی بین‌المللی را برای معرفی تبریز در دنیا به کار گیریم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع بوده است و به همین دلیل یک فوریت لایحه آن تقدیم شورا شده است.

یک فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی در شهر اشتوتگارت به تصویب رسید و به کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ارجاع داده شد.

انتهای پیام /

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 10 =