کد خبر : 30807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

پنجره را با کمک‌های مردمی باز می‌کنیم!

پنجره را با کمک‌های مردمی باز می‌کنیم!

مالک جدید باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ادعایی عجیب اعلام کرده است پنجره نقل‌وانتقالات این تیم را با کمک‌های مردمی باز خواهند کرد!

به گزارش نگاه، تقریباً یک هفته پیش بود که امتیاز باشگاه ماشین‌سازی تبریز در جلسه‌ای میان رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با مدیرعامل سازمان خانه سرباز صلح ایران و نماینده مالک قبلی باشگاه به این سازمان مردم‌نهاد واگذار شد، البته انتقالی که بر اساس اعلام مسئولان هیات فوتبال استان مشروط بوده و در صورت باز کردن پنجره قطعی خواهد شد.

این انتقال مالکیت اما از آنجایی که مالک جدید، غیربومی و با الفبای تیمداری بیگانه بوده و از سویی صرفاً یک سازمان فرهنگی است، بحث‌برانگیز می‌باشد و بر اساس خبری که به دست خبرنگار ما رسیده، بسیار نگران‌کننده است و دردی از دردهای ماشین‌سازی را دوا نخواهد کرد.

درهمین راستا، جالب است بدانید مالک جدید باشگاه ماشین‌سازی در فضای مجازی در پاسخ به سوال یکی از هواداران با مضمون «آیا سازمان خانه سرباز صلح منابع مالی کافی برای پرداخت بدهی خارجی باشگاه و گشودن پنجره نقل‌وانتقالات را دارد؟» اعلام کرده است که این پول را از طریق کمک‌های مردمی پرداخت خواهند کرد!

این درحالی است که با گذشت حدود یک هفته از واگذاری باشگاه ماشین‌سازی همچنان خبری از اقدام مالک جدید برای حل مشکل نقل‌وانتقالات این تیم وجود ندارد و به نظر می‌رسد که این واگذاری سرانجامی نخواهد داشت و متولیان ورزش استان که مسئول اصلی این امر قلمداد می‌شوند، باید هرچه زودتر برای نجات تیم قدیمی فوتبال آذربایجان فکر دیگری بکنند!

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 17 =