کد خبر : 1065
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۵

پزشک تبریزی در انتظار محاکمه/ آخرین جزئیات پرونده جنجالی

پزشک تبریزی در انتظار محاکمه/ آخرین جزئیات پرونده جنجالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت پرونده پزشک جوان تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگ‌اش در بازداشت است، گفت: این پزشک همچنان دربازداشت بوده و در انتظار محاکمه به سرمی برد. به گزارش نگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت پرونده پزشک جوان تبریزی که به اتهام قتل همسر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت پرونده پزشک جوان تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگ‌اش در بازداشت است، گفت: این پزشک همچنان دربازداشت بوده و در انتظار محاکمه به سرمی برد.

به گزارش نگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت پرونده پزشک جوان تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگ‌اش در بازداشت است، گفت: این پزشک همچنان دربازداشت بوده و در انتظار محاکمه به سرمی برد.
دکتر محمد حسین صومی با اعلام این خبر اظهارداشت: تحقیقات تکمیلی توسط قوه قضائیه پیرامون زوایای مختلف قتل‌ مادربزرگ و همسر پزشک تبریزی در حال انجام است. ضمن اینکه به گفته دادستان تبریز، پزشک تبریزی به نذری‌نبودن غذاها اعتراف کرده است. بر این اساس غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است و بر اساس تحقیقات پرونده و بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا نیز مشخص شده است.
دکتر صومی درباره اینکه آیا دکتر صلحی به جرم خود اعتراف کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر دکتر صلحی بازداشت و در اختیار مقام های قضایی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
گفتنی است درجریان این ماجرای هولناک که ۱۷ مهرامسال رخ داد دو تن از اعضای خانواده دکتر صلحی با خوردن غذای مسموم جان باختند و او اکنون به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =