کد خبر : 36075
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در آذربایجان شرقی

اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در آذربایجان شرقی
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از واریز مبلغ علی الحساب تعرفه گذاری خدمات پرستاری به حساب پرستاران در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نگاه، یوسف اشرفی، یکشنبه، ششم آذرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بیمارستان های استان آذربایجان شرقی آغاز شد.
وی افزود: این واریزی شامل پرستاران، کارشناسان اتاق عمل،کارشناسان  بیهوشی، بهیار، ماماهایی که طبق دستورالعمل وزارتی می توانند در برخی از بخش ها فعالیت پرستاری انجام می دهند و کمک پرستارانی که در بالین بیماران خدمت می کنند است.
اشرفی، گفت: این پرداختی ها شامل سه ماهه اول ۱۴۰۱ است و پرداخت‌ها از امروز یکشنبه ششم آذرماه ۱۴۰۱ شروع شده است و تا یک هفته آتی به حساب مشمولین واریز می شود.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان اینکه نزدیک  ۱۰ هزار نفر کادر پرستاری در بخش‌های داخلی، عمومی، اتاق عمل، بیهوشی و… در مجموعه‌های دولتی و خصوصی در سطح استان آذربایجان‌شرقی به مردم عزیزمان خدمت ارائه می‌کنند، گفت: از این تعداد ۲۷ درصد را مردان  و ۷۳درصد را بانوان تشکیل می دهند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =