کد خبر : 994
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۳

پایش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آذربایجان‌ شرقی/ اخطار زیست‌محیطی به ۴ بیمارستان تبریز

پایش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آذربایجان‌ شرقی/ اخطار زیست‌محیطی به ۴ بیمارستان تبریز

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از پایش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: به چهار بیمارستان شهر تبریز اخطاریه‌های زیست محیطی لازم صادر شد. به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، علی عبدلی با اشاره به اینکه از لحاظ قانونی این

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از پایش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: به چهار بیمارستان شهر تبریز اخطاریه‌های زیست محیطی لازم صادر شد.

به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، علی عبدلی با اشاره به اینکه از لحاظ قانونی این اداره به‌عنوان ناظر عالی پسماندهای پزشکی است، اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های شهر تبریز از لحاظ مدیریت پسماند پزشکی توسط کارشناسان این اداره‌کل پایش شده و سایر مراکز درمانی اعم از کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی نیز بازرسی و پایش خواهند شد.

وی افزود: به چهار بیمارستان شهر تبریز اخطاریه‌های زیست‌محیطی لازم صادر شد که خوشبختانه این مراکز جهت رفع‌معضلات خود همکاری‌های لازم را آغاز کرده‌اند.

عبدلی گفت: در مرحله بعدی با تشکیل اکیپ‌های مشترک با حضور نمایندگان دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پسماند شهرداری تبریز، استانداری و این اداره‌کل تمام این مراکز مورد بازدید و پایش قرار خواهند گرفت.

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان از مدیران و مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواست که ضوابط مدیریت پسماند پزشکی را به‌صورت کامل اجرا کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 7 =