کد خبر : 37071
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

سرمربی تراکتور:

از بازیکنان تیم تراکتور راضی هستم

از بازیکنان تیم تراکتور راضی هستم
سرمربی اسپانیایی تراکتور با بیان اینکه از تیمم راضی هستم گفت: اگر روزی ببینم تیم تراکتور خوب تلاش نمی کند از این تیم جدا می شوم.

به گزارش نگاه، پاکو خمز عصر جمعه در نشست خبری قبل بازی تیم تراکتور مقابل گل گهر سیرجان، با اشاره به شناختش از تیم مهمان افزود: من تیم حریف را آنالیز کرده‌ام، تیم کامل و خطرناکی استاست و باید بیبیان کنم که لازمه پیروزی این است که نقطه قوت خودمان را به نقطه قوت آنان تحمیل کنیم و همچنین روی نقطه ضعف تیم حریف فشار وارد بیاوریم.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز عنوان کرد: فردا قطعاً شاهد فوتبال تهاجمی از سوی تراکتور خواهیم بود و مطمین باشید روزی که تراکتور برای فوتبال خوب تلاش نکند، من به اسپانیا بر می‌گردم.
خمز در خصوص میزان آمادگی شاگردانش اذعان داشت: بازیکنانم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارندامیدوارم فردا فوتبال خوبی به نمایش بگذارند چرا که از نظر ذهنی هم تقویت شده‌اند.
وی در خصوص بازیکنان غایب فردا اضافه کرد: ما برای بازی فردا عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت و ریکاردو آلوز را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به دنبال جذب دروازه‌بان دوم هستید؟ عنوان کرد: من قبلاً هم گفته‌ام که در خصوص نقل و انتقالات در نشست خبری صحبت نخواهم کرد و باشگاه کارهای مربوطه را پیش می‌برد.
سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تراکتور از نبود ریکاردو آلوز در بازی فردا متضرر می‌شود؟ یادآور شد: تمرکزم روی بازیکنانی است که برای بازی فردا در اختیار دارم و صد در صد از نفرات جایگزین در پست آلوز استفاده خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: مصدومیت در فوتبال طبیعی بوده و هیچ کس مقصر نیست و بنده همچنین از زمان دقیق بازگشت عباس زاده به میادین هنوز مطلع نیستم.
خمز با بیان اینکه ما اکنون شرایط خوبی در لیگ داریم، عنوان کرد: ما باید ببینیم تیم ما و رقباء در فصل نقل و انتقالات چگونه تقویت می‌شوندشوند چرا که یک تیم ضعیف هیچ گاه نمی‌تواند برای قهرمانی بجنگد و هدف هر تیمی بر اساس سرمایه گذاری و داشته‌هایش مشخص می‌شود البته من نمی‌گویم تراکتور نمی‌تواند به رده‌های بالای جدول نگاه کند، اما باید ببینیم در نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
وی درمورد میزان رضایتش از تیم تراکتور افزود: من وقتی راضی می‌شوم که تیم خوب بازی کند، به عنوان مثال در لیگ اسپانیا همه دوست دارند که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، ولی تنها یک سری از تیم‌ها به دلیل داشته‌هایشان و سرمایه‌گذاری خوب برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنندکنند، ما نیز می‌خواهیم همواره به رتبه‌های بالای جدول برسیم.
وی در مورد تغییر پست رضا اسدی اذعان داشت: من از عملکرد اسدی خیلی راضی هستم نه تنها به خاطر کارهایش در زمین، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرده و من برای او خیلی ارزش قائل هستم و باید متذکر بشوم که بازیکن غیرقابل جایگزینی نداریم پس از بازگشت عباس‌زاده و اضافه شدن مهاجم خارجی در خط حمله رقابت ایجاد می‌شود و این موضوع به نفع تیم است.
دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.
گفتنی است، تیم تراکتور با ۲۲ امتیاز در رده ششم و تیم گل گهر با ۲۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارند.
امیرقلعه نویی سرمربی تیم گل گهر بدلیل تأخیر پرواز نتوانست در نشست خبری حاضر بشود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 6 =