کد خبر : 29349
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

وعده سرمربی تراکتور به پرشورها: تیم تهاجمی‌می‌سازم

وعده سرمربی تراکتور به پرشورها: تیم تهاجمی‌می‌سازم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم تهاجمی‌و خوبی برای ادامه مسابقات آماده می‌کنیم.

به گزارش نگاه، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری بعد بازی با پدیده مشهد، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار بسیار سخت است؛ چرا که مسیر تیم را مشخص می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کرده و به آنان تبریک بگویم.

وی ادامه داد: متاسفانه تنش‌های زیادی بین دو تیم بود که اصلا لازم نبود و می‌توانست بازی آرام‌تر دنبال شود. این برد به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد تا لیگ را بهتر ادامه دهیم. هنوز کار زیادی تا رسیدن به تیم مطلوب داریم.

سرمربی کروات تراکتور در خصوص شناختش از فوتبال ایران، گفت: تعدادی از هموطنانم در ایران کار کرده‌اند، با آنان صحبت کرده و اطلاعات خوبی از فوتبال ایران گرفته‌ام. من تا جایی که می‌دانم تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم جدا شده‌اند، متاسفانه در بخش آماده‌سازی هم مشکلاتی به وجود آمده است. ما باید از نظر بدنی و فنی تیم را آماده کنیم.

سولدو با تأکید بر اینکه «تیم تهاجمی‌و خوبی برای ادامه مسابقات آماده می‌کنیم» خاطرنشان کرد: دوست دارم سرعت تیم بالا برود و بهتر در درگیری‌ها شرکت کنیم. بازی هجومی‌خوبی را برای تیم طراحی می‌کنیم. دلیل عقب کشیدن ما بعد از زدن گل، استفاده از بازیکنان سرعتی برای رسیدن به گل‌های بیشتر بود.

وی در خاتمه از برنامه خود برای تقویت تراکتور خبر داده و افزود: ما برای تقویت تیم برنامه داریم؛ اما بازیکنان آزاد در حدی نیستند که به ما کمک کنند. با حوصله و صبر باید بازیکنان خوب را به تیم اضافه کنیم. معتقدم در خط هافبک و حمله به بازیکنان جدید نیاز داریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =