کد خبر : 29872
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

وعده‌های سرخرمن سران باشگاه تراکتور

وعده‌های سرخرمن سران باشگاه تراکتور

ورود دیرهنگام تراکتور به بازار نقل و انتقالات در آغاز فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به دلیل بسته‌ بودن پنجره این تیم و جذب چند بازیکن معمولی برای رفع تکلیف و همچنین برخی مشکلات مدیریتی موجود در آن، همگی از حضور تیمی ضعیف و بی‌انگیزه در رقابت‌ها خبر می‌داد.

به گزارش نگاه ، تیم فوتبال تراکتور در این فصل رقابت ها نیز همانند چند فصل اخیر، بدون برنامه وارد شده و انتخاب چند سرمربی و مدیرعامل و سرپرست تیم در مدت زمان اندک، نشان داد که روزهای خوبی در انتظار این تیم نیست و قدر مسلم این نقطه پایانی تغییرات در این باشگاه نخواهد بود.
از زمان آخرین تغییرات در تراکتور که سهرابی به عنوان مدیرعامل و سولدو به عنوان سرمربی منصوب و انتخاب شدند، تغییر محسوسی در روند تیم حاصل نشده و البته نباید در این زمینه سرمربی تیم را مقصر دانست چرا که دست و بال وی بسته بوده و نباید از وی انتظار معجزه داشت.
تراکتور در هفت هفته گذشته از ۲۱ امتیاز ممکن تنها موفق به کسب هشت امتیاز شده و در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهمی و در کنار تیم های انتهای جدول است، فارغ از نتایج این تیم در هفته های اخیر، واکنش سران این باشگاه است که پس از برد بلافاصله در جمع رسانه ها حاضر می شوند و از تقویت تیم در نیم فصل و تحقق اهداف ترسیمی باشگاه خبر می دهند، اما زمانی که تیم می بازد یا سکوت می کنند یا از مشکلات و محدودیت ها صحبت می کنند.
به گفته مدیر تیم تراکتور، این تیم می تواند سه سهمیه آزاد یا فیفا را جذب کند و در این موضوع، تمام اختیارات به سرمربی کروات محول شده است و با اینکه سولدو بارها از تقویت تیم سخن گفته اما تاکنون و بنا به اخبار واصله از باشگاه، تنها یک بازیکن کروات به باشگاه معرفی کرده که آن هم به نتیجه نرسید.
مطرح شدن بازیکنان سرشناس که هر از چند گاهی از سوی مدیران باشگاه و اعضا هیات مدیره رسانه ای می شود و اغلب به نتیجه نمی رسد، به نوعی بازی با احساسات هواداران و چیزی غیر از سرگرم کردن هواداران نیست و آنچه که در این میان پرواضح است اوضاع در تراکتور اصلا خوب نبوده و تصمیم گیرنده در این باشگاه، مشخص نیست.
کاظم محمودی که در حال حاضر مدیر تیم تراکتور است در باره آخرین وضعیت جذب بازیکن جدید در این تیم اینگونه عنوان کرد که سولدو در جذب بازیکن بسیار حساس است و بازیکنی می‌خواهد که سربار تیم نباشد و یک سر و گردن از دیگر بازیکنان موجود بالاتر باشد.
وی به جلسات مدیران باشگاه با سولدو و بررسی نقاط ضعف تیم و بازیکنان مورد نیاز برای رفع و تقویت این نقاط اشاره کرده و گفت: در صورت معرفی بازیکن مورد نیاز، باشگاه در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.
محمودی به منتفی شدن حضور تومیسلاو گوملت نیز اشاره کرده و افزود: بازیکن کروات که از سوی سولدو معرفی شده بود، اعلام کرد که می خواهد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد.
وی تاکید ‌کرد که باشگاه منتظر اعلام نظر سرمربی تیم در مورد نقاط ضعف و بازیکنان مورد نیاز است و با توجه به اینکه تراکتور می تواند سه بازیکن سهمیه آزاد جذب کند می خواهیم از این فرصت برای تقویت تیم به نحو مطلوب استفاده کنیم.
تلاش های اندک باشگاه برای جذب بازیکن و برطرف کردن نقاط ضعف، تاکنون به جایی نرسیده و به احتمال بسیار تا نیم فصل هم به نتیجه نخواهد رسید و هواداران تیم باید امیدوار باشند که حداقل این اتفاق در نیم فصل بیافتد تا هواداران بیش از این اذیت نشوند.
میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی تراکتور بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده که در نظر دارد با نظر کادر فنی بازیکنان خوبی در نیم فصل به تیم اضافه کند، اما وقتی سابقه تراکتور در این موضوع بررسی می شود، دیده می شود که تراکتور در این زمینه اصلا کارنامه خوبی نداشته و در مسابقه با دیگر تیم های لیگ برتری در جذب بازیکن، بازنده بوده است.
هرچند سهرابی پس از باخت تیم مقابل تیم هوادار اظهار کرد که تلاش خواهیم کرد تا تراکتور به جایگاه اصلی‌اش بازگردد، اما اقدامی که نشان دهنده این تلاش باشد، یا وجود ندارد و یا به اندازه ای کم است که دیده نمی شود و به طور حتم تراکتور از این وضعیت بیشترین آسیب را خواهد دید.
تیم تراکتور در بسیاری از پست ها کمبود بازیکن داشته و عملکرد بازیکنان موجود نیز بسیار ضعیف است، بسیاری از کارشناسان دلیل بخشی از افت های تراکتور را بدنسازی نامناسب این تیم عنوان می کنند، از این رو باشگاه در روزهای اخیر و با نظر سولدو، با مربی بدنساز کروات به توافق رسید که شاید تنها خبر خوشایند روزهای اخیر باشگاه بود؛ امید می رود با آمدن وی، افت و خیزهای تراکتور پایان یابد و تعادل در تیم با اضافه شدن بازیکنان تاثیرگذار در نیم فصل برقرار شود.

سران باشگاه تراکتور باید فرصت را مغتنم شمرده و در اسرع وقت و با آوردن بازیکنان خوب و مطرح، انگیزه و رقابت در بین بازیکنان را احیا کرده و از دادن وعده هایی که از انجام آن عاجزند، پرهیز کنند و بدانند در صورتیکه با هوادار صادق باشند و مشکلات را در زمان خود اعلام کنند هوادار در کنار آنها خواهد بود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + نه =