کد خبر : 31037
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۶

وعده‌های توخالی و لاف عاشقی/ رقابت بجای تقویت در تراکتور!

وعده‌های توخالی و لاف عاشقی/ رقابت بجای تقویت در تراکتور!

وعده‌های مسئولان تراکتور برای تقویت این تیم در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات توخالی از آب درآمد.

به گزارش نگاه، بی‌تردید حفظ بازیکنان کلیدی تیم که پیشنهادات خوبی دریافت کرده بودند، جزو اقدامات موثر باشگاه تراکتور در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بود اما نمی‌توان از کنار عملکرد ضعیف در جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم به سادگی گذشت.

مسئولان باشگاه تراکتور در دوره خصوصی‌سازی با وعده و وعیدهای توخالی دیوار بی‌اعتمادی بلندی بین خود و هواداران به عنوان مالکان واقعی باشگاه احداث کرده‌اند و این دیوار با گذشت زمان نه تنها کوتاه نشده بلکه روز به روز بلند و بلندتر می‌شود.

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در نخستین مصاحبه خود پس از بازگشت به مدیریت این باشگاه وعده تقویت تیم در نیم‌فصل را داد لیکن با وجود تأکید کادرفنی، مطالبه هواداران و نیازمندی به جذب بازیکنان باکیفیت، این اتفاق عملاً رخ نداد.

شاید بهترین سند برای اثبات این مدعا صحبت‌های «زوونیمیر سولدو» در نشست خبری پس از بازی با استقلال باشد، جایی که او اعلام کرد با بازیکنان جذب شده تقویتی اتفاق نیفتاده و این بازیکنان فقط در تیم رقابت ایجاد کرده‌اند.

سرمربی کروات تراکتور در این خصوص بیان کرد: “۴ بازیکن به تیم اضافه شده‌اند که نمی‌توانیم بگوییم تراکتور تقویت شده است. این بازیکنان در پست‌هایی که کمبود داشتیم، رقابت ایجاد کرده‌اند و در ادامه می‌توانند کمک حال تیم باشند.”

در این میان، یکی از راهکارها برای تقویت تراکتور جذب بازیکنان خارجی بود که مسئولان باشگاه با بهانه‌های واهی عدم جذب این بازیکنان را توجیه می‌کند. در این خصوص درحالی حساسیت کادرفنی به آمادگی بازیکنان مطرح شده که بررسی شرایط نفرات جدید نشانگر تناقض آشکار با دلیل مطروحه است.

البته قابل پیش‌بینی بود که با توجه به بی‌توجهی‌های مالک باشگاه و مسائل مربوط به واگذاری مالکیت اتفاقی در زمینه تقویت تراکتور نخواهد افتاد و اینکه اعلام می‌شود مالک باشگاه صرفاً از روی علاقه و دین خود به مردم آذربایجان برای این تیم هزینه می‌کند، لافی بیش نیست.

درحال حاضر همه توجهات در تراکتور به تغییر کادرفنی معطوف شده اما نباید از تقویت تیم غافل شد. تراکتور در ترکیب خود ضعف‌های اساسی دارد که اگر نسبت به رفع این ضعف‌ها با جذب بازیکنان باکیفیت خارجی اقدام نشود، تنها تغییر سرمربی برای برون‌رفت از بحران فعلی افاقه نخواهد کرد.

بنابراین به موازات تقویت کادرفنی باید تقویت تیم نیز مدنظر قرار بگیرد. درحال حاضر پرونده سه سهمیه آزاد فیفا همچنان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تراکتور باز است و نیاز به جذب این بازیکنان برای تقویت این تیم ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =