کد خبر : 11882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۷

وضعیت دارو در آذربایجان شرقی بحرانی نیست

وضعیت دارو در آذربایجان شرقی بحرانی نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه کمبود دارو موضوعی کشوری است، تاکید کرد: وضعیت دارو در آذربایجان شرقی بحرانی نیست. به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، محبوب نعمتی افزود: برخی داروها نایاب و کمیاب هستند که تلاش می کنیم این وضعیت را مدیریت کنیم تا هیچ بیماری دچار مشکل

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه کمبود دارو موضوعی کشوری است، تاکید کرد: وضعیت دارو در آذربایجان شرقی بحرانی نیست.

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، محبوب نعمتی افزود: برخی داروها نایاب و کمیاب هستند که تلاش می کنیم این وضعیت را مدیریت کنیم تا هیچ بیماری دچار مشکل نشود.
وی خاطرنشان کرد: کمبود دارو در استان حداقلی است و اگر دارویی کمیاب یا نایاب شود، بلافاصله به وزارت بهداشت اطلاع می دهیم و تامین آن را به جد پیگیری می کنیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شماره تماس ۱۹۰ وزارت بهداشت برای راهنمایی و مشاوره درباره انواع داروهای کمیاب، مسمومیت های دارویی و نحوه مصرف داروها راه اندازی شده و افراد پیگیر داروهای خاص و یا درخواست راهنمایی در این خصوص می توانند با این شماره تماس و اطلاعات کامل را اخذ کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 15 =