کد خبر : 27731
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

وضعیت تیم تراکتور به هیچ عنوان خوب نیست

وضعیت تیم تراکتور به هیچ عنوان خوب نیست

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: وزارت ورزش و جوانان در تعیین هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس نفراتی را انتخاب می کنند که نقش عابر بانک را دارند و برای این تیم ها ولخرجی می کنند.

به گزارش نگاه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در نشست خبری هفته خبرنگار و آغاز هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، با تاکید بر جایگاه رسانه گفت: همانطور که در المپیک توکیو مشاهده شد، قطعا ورزش بدون رسانه معنا و مفهوم ندارد و این رسانه ها هستند که تصویر واقعی ورزش را نشان دهند.
ایوب بهتاج در این جلسه در خصوص میزان رضایت مندی از عملکرد هیئت های ورزشی گفت: ما در هیچ کدام از هیئت های ورزشی استان هیچگونه محدودیتی در توانمند سازی هیئت ها نداریم ولی برخی از آن ها هماهنگی و عملکرد فوق العاده ای دارند و با سرمایه گذاری هایی که در رده های سنی پایه در رشته مختلف انجام شده است، در آینده شاهد شکوفایی این ورزشکاران و درخشش آن ها در عرصه های مختلف خواهیم بود.
وی در ادامه با گله مندی از عملکرد ضعیف فدراسیون دو و میدانی در روز های پیش از المپیک گفت: در مسابقات و رویداد های بین المللی محدودیت های سخت گیرانه ای وجود دارد که ورزشکاران باید آن را رعایت کنند اما در کشور ما متاسفانه هیچ تدبیری برای ایجاد چنین محدودیت هایی وجود ندارد و همین مسئله باعث شد تا سجاد پیر جهان که آماده ترین ورزشکار ایران در رشته دو و میدانی بود، این مسابقات را از دست دهد و دلیل آن هم استقرار این ورزشکار در هتلی بود که عموم مردم رفت و آمد داشتند و منجر به ابتلای این ورزشکار به کرونا شده بود.
وی همچنین افزود: برگزاری مسابقات دو و میدانی درست یک هفته مانده به شروع مسابقات المپیک از دیگر دست آورد های این فدراسیون بود که تجمع ورزشکاران متعدد که از شهرهای مختلف آمده بودند، باعث بیماری در ورزشکاران شد که در نتیجه سبب از دست دادن المپیک برای این ورزشکار شد.
بهتاج در ادامه در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور و مشکلات متعدد این باشگاه خاطر نشان کرد: در توصیف وضعیت تیم تراکتور باید گفت که وضعیت این تیم به هیچ عنوان خوب نیست و مدیریت باشگاه به صورت مثبت پیش نمی رود به طوری که وضعیت باشگاه به شکلی درهم است که با وجود مالک و هیئت مدیره، سرمربی تیم در خصوص بدهی ۵۰ میلیارد تومانی و پنجره های نقل و انتقالی صحبت می کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان در مقایسه نحوه مدیریت این تیم با تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: نکته مهمی که در مدیریت باشگاه تراکتور وجود دارد این است که تا بحال هیچکسی برای کمک به زنوزی در مخارج باشگاه کمک نکرده است و او به تنهایی برای این تیم خرج می کند؛ این در حالی که وزارت ورزش و جوانان در تعیین هیات مدیره باشگاه های  استقلال و پرسپولیس نفراتی را انتخاب می کنند که نقش عابر بانک را دارند و  برای این تیم ها ولخرجی می کنند. با این حال این قول را به شما می دهم که تنش های باشگاه تراکتور کاهش خواهد یافت و فصل خوبی را پیش رو خواهند داشت.
بهتاج همچنین در خصوص بازگشایی برخی استخر ها در تبریز گفت: باشگاه ها حتی زمانی که فعالیت می کنند در حال زیاندهی هستند چه برسد به اینکه الان به صورت محدود فعالیت کنند ولی با این حال اطلاعی در خصوص فعالیت پنهانی استخر ها نداشتیم.

 وی در پایان در خصوص پیگیری دوچرخه سواران در استفاده از امکانات دوچرخه سواری که در باشگاه پتروشیمی انبار شده است گفت: دوچرخه سواران ما از تمرین در  اتوبان ها به مقام های قهرمانی رسیدند و امکاناتی که بلااستفاده در پتروشیمی مانده است را مذاکره کردیم تا آن امکانات را در  اختیار ما قرار دهند و امیدوار هستیم در ادامه این مذاکرات به نتیجه برسد و ورزشکاران بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

 همچنین در پایان بهتاج، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از خبرنگار نصر به علت پوشش گسترده اقدامات ورزش استان تقدیر به عمل آورد.

حمیدرضا سامبرانی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =