کد خبر : 30044
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی، هدیه ارزشمند به فوتبال آذربایجان

واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی، هدیه ارزشمند به فوتبال آذربایجان

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور معتقد است که با واگذاری مالکیت دو تیم ریشه‌دار فوتبال آذربایجان به شرکت ملی مس هدیه ارزشمندی به جامعه ورزشی این دیار داده شد.

به گزارش نگاه، کریم پاداش اصل، مدیرعامل باشگاه تراکتور در بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۰ با ارسال یادداشتی به تحریریه آناج نسبت به واگذاری امتیاز دو تیم قدیمی‌فوتبال آذربایجان به شرکت ملی مس واکنش نشان داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

آذربایجان، چون نگینی بر تارک ایران همیشه می‌درخشد.

در روزهای گذشته خبر مهم و هدیه ارزشمندی توسط مسئولان بلندپایه استان و کشور به جامعه ورزشی این دیار داده شد و ثابت هم شد که با تفاهم، یکدلی و انسجام می‌شود کاری کرد کارستان.

پس از انتظارات فراوان، سرانجام خبر واگذاری مالکیت و مدیریتی دو تیم بزرگ تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت ملی مس سونگون اعلام شد و موجی از خوشحالی میان ورزش‌دوستان و علاقمندان بوجود آورد.

دو باشگاه بزرگ تراکتور و ماشین‌سازی که در واقع هویت و نماد ورزش آذربایجان هستند، مدت‌هاست که گرفتار چالش و بی‌برنامه‌گی، تغییرات زودهنگام و معنی‌دار مدیریتی و مسائل مخرب حاشیه‌ای شده که با گروگانگیری احساسات پاک و عواطف بی‌ریای هواداران پرشور و مشتاق، عملاً موجبات آزردگی خاطر و قهر و جدائی آنان شده و مسائل عدیده اجتماعی، اعتراضات و شکایات و تجمعات را در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم.

انتظار می‌رود در ادامه با اتخاذ تصمیمات شایسته نظارتی و پیگیری‌های لازم و معمول نسبت به تقویت بخش تخصصی مدیریتی با رویکردی شفاف و پاسخگو (و با خلاصی از پرونده بازی‌ها در مجامع بین‌المللی ورزشی که موجبات تحقیر و بدنامی‌و تعلل در روند رو به رشد تیمداری می‌شود) شاهد رشد و شکوفائی و بالندگی ورزش آذربایجان باشیم.

کریم پاداش اصل
مدیرعامل پیشین تراکتور
۱۵ دیماه ۱۴۰۰

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =