کد خبر : 28232
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

واکنش بحث‌برانگیز مدیرعامل تراکتور به یک سوال/ غیبت ایمانی؟ از خودش بپرسید

واکنش بحث‌برانگیز مدیرعامل تراکتور به یک سوال/ غیبت ایمانی؟ از خودش بپرسید

مدیرعامل باشگاه تراکتور نسبت به غیبت هافبک بومی‌این تیم در تمرینات واکنش بحث‌برانگیزی را نشان داد.

به گزارش نگاه، اکبر ایمانی، هافبک بومی‌و جنگنده تیم تراکتور چند روزی است که به دلیل اختلافات مالی با مسئولان این تیم در تمرینات حضور ندارد و خبرهایی نیز مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخ‌پوشان دیار آذربایجان منتشر شده است.

ایمانی تحت قرارداد با باشگاه تراکتور است و منابع خبری مدعی شدند که این بازیکن خواهان افزایش مبلغ قرارداد خود شده است و با توجه به مخالفت باشگاه، به دنبال دریافت رضایت‌نامه بوده و درخواست خود را برای قطع همکاری ارائه کرده است.

درحالیکه این خبر از سوی تراکتوری‌ها و حتی نزدیکان ایمانی تکذیب شد اما با صحبت‌های امروز جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور و واکنش بحث‌برانگیز او درباره علت غیبت ایمانی در تمرینات به نظر می‌رسد که مشکل بازیکن محبوب پرشورها جدی است.

نظمی‌در مصاحبه با تسنیم در خصوص غیبت ایمانی اظهار داشت: دلیل غیبت ایمانی را باید از خودش بپرسید. روز گذشته به او زنگ زدم و صحبت کردیم، کمی‌مشکل مالی داشت. هر کسی سر تمرین نیاید کمیته انضباطی باشگاه طبق قوانین با او برخورد می‌کند. بازیکن اگر مشکلی دارد باید بیاید و صحبت کند. با او مشکلی نداریم و ایمانی بازیکن ماست.

حال با این اوصاف باید دید که تکلیف این بازیکن چه خواهد شد و آیا مشکل او برای ادامه حضور در تراکتور حل می‌شود یا خیر؟ البته ایمانی در شرایطی خواهان افزایش مبلغ قرارداد خود شده است که تراکتوری‌ها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و همین موضوع در رد درخواستش از جانب مسئولان تراکتور بی‌تأثیر نیست.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هجده =