کد خبر : 1918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۹:۴۹

هیچ مماشاتی با متعارضین به واحدهای صنعتی نمی کنیم

هیچ مماشاتی با متعارضین به واحدهای صنعتی نمی کنیم

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم برخورد شدید با معارضینی که با مانع تراشی موجب تعطیلی پروژه های اشتغالزایی استان می شوند،‌ گفت:‌ لازم است دادستانی با جدیت وارد کار شده و نیروی انتظامی را مکلف به برخورد با چنین افرادی کند. به گزارش نگاه، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در نشست ستاد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم برخورد شدید با معارضینی که با مانع تراشی موجب تعطیلی پروژه های اشتغالزایی استان می شوند،‌ گفت:‌ لازم است دادستانی با جدیت وارد کار شده و نیروی انتظامی را مکلف به برخورد با چنین افرادی کند.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در نشست ستاد حمایت قضایی از سرمایه گذاری افزود: در وضعیت اقتصادی موجود شایسته نیست کاری که موجب اشتغالزایی و سرمایه گذاری می شود به دلیل برخورد ناشایست عده قلیلی متوقف شود.
وی تاکید کرد: در جایی که سند رسمی در دست شرکت شهرک های صنعتی استان است نباید مماشاتی با متعرضان شود و تاکید می کنیم که برخورد جدی با چنین افرادی به عمل آید.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: شهرک صنعتی عالی نسب جزو شهرک های موفق استان و کشور است که دارای ۴۸۴ هکتار زمین در در دو فاز عملیاتی بوده و فاز اول عملیاتی آن ۱۹۰ هکتار است.
سیدمرتضی نیرومند اسکویی افزود: زمین قابل واگذاری این شهرک ۹۵ هکتار بوده و تاکنون ۷۶ هکتار از آن واگذار شده که ۷۷ واحد به بهره برداری رسیده با ۲۱۰۲ نفر اشتغال در آن فعالیت می کنند.
وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده توسط معارضان این شهرک، افزود: ۷٫۵ هکتار از زمین های شهرک که کلیه زیرساخت های آن نیز آماده بوده به دلیل معارضین موجود غیرقابل واگذاری است.
نیرومند اضافه کرد: در ۱۲ هکتار از اراضی موجود نیز به دلیل وجود معارض قادر به ایجاد زیرساخت نیستیم و در خصوص ورودی شهرک نیز با مشکل معارض مواجه می باشیم.
وی با اشاره به مزیت شهرک صنعتی عالی نسب و تقاضا محور بودن آن، گفت: ۲۰ هکتار از اراضی این شهرک به دلیل مشکل معارض تا کنون غیرقابل واگذاری بوده که در صورت حل مشکل مذکور و واگذاری آن تعداد قابل توجهی فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیکاران منطقه ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: مراحل اجرایی۲۷۰ هکتار فاز توسعه عالی نسب هم سالیان دراز است که شروع شده و به رغم تحویل اراضی به شرکت، معارضین اجازه کار برای شهرک نمی دهند که در صورت حمایت تشکیلات قضایی آمادگی اجرایی کردن آن وجود دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 19 =