کد خبر : 36886
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

یعقوب هوشیار

سرعت عمل اکیپ‌های محلول‌پاشی تا چند روز آینده بیشتر می‌شود

سرعت عمل اکیپ‌های محلول‌پاشی تا چند روز آینده بیشتر می‌شود
سرعت عمل اکیپ‌های محلول‌پاشی تا چند روز آینده بیشتر می‌شود

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار با بیان اینکه طراحی و اجرای طرح محلول پاشی جای هیچ نقدی ندارد، حذف نمک پاشی را گامی موثر در راستای سلامتی شهروندان و حفظ محیط زیست شهر تبریز قلمداد کرد.

وی در عین حال از ارزیابی و رفع نقاط ضعف اجرای طرح محلول پاشی خبر داد و افزود: به کارشناسان مربوطه دستور داده شده تا در اسرع وقت نسبت به ارزیابی و رفع نقاط ضعف سه مرحله پاشش این محلول اقدام کنند.

شهردار تبریز ضمن دعوت شهروندان به صبر و حوصله بیشتر به هنگام بارش برف، ابراز امیدواری کرد که اکیپ های خدمات شهری شهرداری طی روزهای آینده بتوانند بدون کمترین ایراد نسبت به برفروبی و محلول پاشی اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای هواشناسی، تاخیر در انجام سفرهای درون شهری را از جمله راهکارهای مقابله با خطرات ناشی از بارش برف دانست و گفت: شهروندان عزیز می توانند در چنین مواقعی برای سفرهای ضروری خود از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

هوشیار با بیان اینکه توپوگرافی شهر تبریز بخصوص در منطقه شرق شهر خاص است و هنگام بارش برف شهروندان این مناطق دچار مشکل می شوند، از تقویت و تجهیز سیستم برفروبی و محلول پاشی در این مناطق طی روزهای آینده خبر داد.

وی با اشاره به وجود نقاط ضعف حتی در برفروبی و بازگشایی معابر در سال های گذشته که با روش نمک پاشی انجام می شد علت آن را حجم زیاد بارش برف دانست و افزود: این نوع نقدها ربطی به روش جدید محلول پاشی ندارد بلکه مشکل اصلی در سرعت عمل است که در روزهای آینده تقویت می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =