هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است
مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز گفت: هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است. به گزارش نگاه، تراب محمدی، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز به همراه معاون شهرسازی و معماری شهردار از مدیریت کمیسیون های متمرکز شهرداری تبریز و عملکرد
مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز گفت: هوشمند سازی بررسی پرونده های ماده صد شهرداری تبریز به نفع شهروندان است.
به گزارش نگاه، تراب محمدی، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز به همراه معاون شهرسازی و معماری شهردار از مدیریت کمیسیون های متمرکز شهرداری تبریز و عملکرد این مدیریت در هوشمند سازی و استفاده از فناوریهای نوین در اقدامات خود بازدید کرد.
در این بازدید ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص متمرکز سازی این کمیسیون ها و دستاوردهای مثبت این متمرکزسازی به موضوع حذف پرونده فیزیکی از جلسات کمیسیون های ماده صد و تاثیرات آن در از بین بردن زمینه ها و بسترهای فساد تاکید شد.
همچنین مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته به اهمیت و تاثیرگذاری آن در شفاف سازی عملکرد این حوزه و حذف نقاط مفسده انگیز اشاره کرد.
تراب محمدی ضمن بیان این موضوع که چنین اقداماتی باعث به حداقل رساندن کارهای دستی و سنتی شده و این به نفع شهروندان و شهرداری بوده ابراز امیدواری کرد که این مدیریت در سایر برنامه ها و طرح های هوشمندسازی همچنان موفق عمل کند. پ
انتهای پیام/
برچسب ها :تراب محمدی ، شهرداری تبریز ، هوشمند سازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0