کد خبر : 6204
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۳۱

هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است

هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوران اخیر مدیریت شهری در جای جای کشور بخش نگر شده است و هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است.      به گزارش نگاه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوران اخیر مدیریت شهری در جای جای کشور بخش

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوران اخیر مدیریت شهری در جای جای کشور بخش نگر شده است و هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است.

هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است
    

به گزارش نگاه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوران اخیر مدیریت شهری در جای جای کشور بخش نگر شده است و هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است.

وی با تاکید بر اینکه این هزینه ها و فعالیت ها باید نتایج ملموس داشته باشد گفت: در حال حاضر اختیارات شوراهای اسلامی شهرها متناسب با مسئولیت ها و انتظارات شهروندان از شوراها نیست و باید برای افزایش اقدامات شوراها اقدام صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه باید برای درآمدزایی و تعریف درآمدهای پایدار شهری فکری بکنیم گفت: درآمدهای شهرداری های کشور از تراکم فروشی، ماده ۱۰۰ و تغییر کاربری بوده است و در حقیقت شهرداری ها با این روش شهرسازی نکرده اند و شهر فروشی صورت گرفته است.

شکور اکبرنژاد در ادامه سخنانش گفت: امید به زندگی و یافتن معنا برای آن متاسفانه در جامعه امروز رنگ باخته است و این موضوعی است که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

5/5 - (10 امتیاز)
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =