کد خبر : 20413
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۵۶

نمایش ضعیف تراکتور مقابل نفت با انگیزه

نمایش ضعیف تراکتور مقابل نفت با انگیزه

دیدار تیم های نفت آبادان و تراکتور از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با دو گل به نفع تیم زرد پوش آبادانی به پایان رسید تا تراکتور اولین باخت فصلش را تجربه کند. به گزارش سهند، دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان – تراکتور از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از

دیدار تیم های نفت آبادان و تراکتور از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با دو گل به نفع تیم زرد پوش آبادانی به پایان رسید تا تراکتور اولین باخت فصلش را تجربه کند.

به گزارش سهند، دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان – تراکتور از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شده که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به نفع صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت آبادان دردقایق  20 و ۵۳ توسط عیسی آل”کثیر و مهدی قریشی مقابل تراکتور پر مهره به گل رسیدند و موفق شدند بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

تک گل تراکتور دردقیقه ۸۲ توسط محمد رضا آزادی به ثمر رسید.

بازیکنان تراکتور دراین بازی نمایش چندان خوبی را نداشتند و در مقابل بازیکنان تیم زرد پوش نفت آبادان بازی بسیار خوبی را نمایش دادند و مزد آن را هم با کسب ۳ امتیاز گرفتند. 

سید احمد موسوی، مدافع راست تراکتور که در بازی اخیرشان مقابل نساجی حضور ثابت داشت، به دلیل مصدومیت از ناحیه قفسه سینه در دیدار امروز تیمش برابر صنعت نفت حضور نداشت.

دقیقه ۳۵ عیسی آل”کثیر، زننده گل صنعت نفت به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به مهدی مومنی داد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 5 =