کد خبر : 26363
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

نظر مثبت مالک تراکتور برای تیمداری در والیبال

نظر مثبت مالک تراکتور برای تیمداری در والیبال

رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز می‌گوید، مالک باشگاه تراکتور نظر مساعد خود برای تیمداری در والیبال را اعلام کرده است.

رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز می‌گوید، مالک باشگاه تراکتور نظر مساعد خود برای تیمداری در والیبال را اعلام کرده است.

به گزارش نگاه، عادل بناکار در جمع خبرنگاران درباره جلسه مسئولان هیات والیبال استان با مسئولان باشگاه تراکتور برای تیمداری در والیبال، اظهار داشت: این جلسه‌ با حضور آقای سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور برگزار شد و او اعلام کرد که نظر مالک این باشگاه برای تیمداری در والیبال مثبت است اما از آنجایی که زنوزی هنوز به تبریز برنگشته، این موضوع فعلا به نتیجه نرسیده است.

وی گفت: باشگاه تراکتور خواهان تأسیس تیمی با نام این باشگاه بوده و چشم‌اندازی که برای تیم والیبال دارد، قرار گرفتن در بین سه تیم برتر ایران است. طبیعتا تیمداری تراکتور در والیبال با توجه به طرفداران متعصبی که دارد بسیار ارزشمند خواهد بود و این تیم می‌تواند به عنوان قطب جدید در مسابقات والیبال کشور حاضر شود.

رئیس هیات والیبال شهرستان تبریز مطرح کرد: متاسفانه برای شرکت در لیگ برتر والیبال زمان را از دست دادیم و به همین خاطر، پیشنهاد کردیم که تیمی تحت حمایت یکی از شرکت‌های تابع زنوزی همچون هواپیمایی آتا تشکیل شده و در لیگ دسته یک کار خود را شروع کند؛ البته با چنین شرطی که این تیم با هدف‌گذاری صعود به لیگ برتر بسته شده و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام بگیرد.

بناکار اذعان داشت: بنده از طرف رئیس هیات والیبال استان ماموریت دارم تا این موضوع را پیگیری کنم. آقای سهرابی وعده داده‌اند که پس از بازگشت زنوزی جلسه‌ای در این رابطه برگزار و ترتیب اثر بدهند. ما امیدواریم باشگاه تراکتور نه تنها در بخش آقایان بلکه در قسمت بانوان نیز سرمایه‌گذاری کند چراکه معتقدیم در این قسمت هم پتانسیل خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به حضور یک بازیکن تبریزی در ترکیب تیم ملی والیبال بانوان کشورمان تصریح کرد: درحال حاضر، والیبال تبریز در بخش بانوان یک بازیکن ملی‌پوش دارد که این بازیکن برای انتخاب تیم فصل آینده خود منتظر است تا تکلیف تیمداری تبریز در لیگ‌های کشور مشخص شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =