کد خبر : 1873
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۲

نشراكاذيب براي تخريب شبستري/صدور قرار مجرمیت برای معاون سیاسی استاندار کذب محض است

نشراكاذيب براي تخريب شبستري/صدور قرار مجرمیت برای معاون سیاسی استاندار کذب محض است

حجت الاسلام مظفری گفت: انتشار خبری مبنی بر صدور قرار مجرمیت برای معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از قول آقای بیگی یا هر کس دیگر کذب محض است و صحت ندارد. به گزارش نگاه، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: شکایتی از سوی آقای علیرضا بیگی از آقای شبستری خیابانی

حجت الاسلام مظفری گفت: انتشار خبری مبنی بر صدور قرار مجرمیت برای معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از قول آقای بیگی یا هر کس دیگر کذب محض است و صحت ندارد.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: شکایتی از سوی آقای علیرضا بیگی از آقای شبستری خیابانی شده است، اما تحقیقات مربوط به آن هنوز تکمیل نشده است.

وی افزود: این پرونده طبق روال قانونی در حال رسیدگی و بررسی است اما صدور قرار مجرمیت برای معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی صحت ندارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: بازرس این پرونده هنوز اظهارنظری نکرده و تحقیقات مقدماتی در جریان است.

امروز شنبه دو پایگاه خبری در تبریز از قول احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، مدعی صدور قرار مجرمیت برای سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی شدند.

احمدعلیرضابیگی در گفت‌وگو با این رسانه ها اظهار داشت: ‘با اعلام دادستانی امروز قرار مجرمیت سعید شبستری خیابانی در مورد پرونده شکایت مهر ماه سال جاری صادر شده است’.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =