کد خبر : 29119
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

نسخه‌پیچی نصرتی برای تراکتـور

نسخه‌پیچی نصرتی برای تراکتـور

پیشکسوت تراکتور برای خروج تیم محبوب پرشورها از وضعیت بحرانی راهکاری را به مدیران این تیم ارائه کرد.

به گزارش آناج، محمد نصرتی درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور گفت: این تیم در مقطع کنونی به یک مربی باتجربه و کارنامه‌دار نیاز دارد؛ کسی که حداقل یک فصل فرصت داشته باشد حتی با بدترین نتایج! و باشگاه از او قاطعانه حمایت کند.

وی ادامه داد: البته حضور مربی با اعتماد کامل بدون ابزار لازم، کافی نخواهد بود و تقویت تیم نیز ضروری به نظر می‌رسد. در این مورد بهتر است چند بازیکن با نظر سرمربی جدید به تیم اضافه شوند تا او بتواند افکارش را پیاده کند.

پیشکسوت تراکتور با اشاره به حضور بازیکنان آینده‌دار در ترکیب این تیم گفت: تراکتور جوانان مستعدی هم دارد که در کنار نفرات باتجربه می‌توانند به پختگی کامل برسند و آینده این تیم را بیمه کنند. آقایان کریمی و خطیبی در استفاده از این بازیکنان واقعا شهامت به خرج دادند و بی‌انصافی است از این کار آن‌ها یاد نکنیم.

نصرتی در مورد حل مشکلات مدیریتی تراکتور نیز راهکارش را اینطور ارائه کرد: اعتقاد دارم هر کسی که مدیرعامل تراکتور می‌شود باید باتجربه، متخصص و متعهد باشد و با اختیارات کامل کار کند تا بتواند امورات باشگاه را به خوبی پیش ببرد.

در مجموع بازیکن پیشین تراکتور معتقد است استفاده از مدیر و مربی‌ای که از سه مولفه تجربه، تخصص و تعهد برخوردار بوده و با تفویض اختیارات کامل کار کنند، بهترین راه حل برای خروج این تیم از شرایط بحرانی خواهد بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 16 =