کد خبر : 8694
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۷

نتانیاهو خطاب به حماس: اعراب کنار ما هستند

نتانیاهو خطاب به حماس: اعراب کنار ما هستند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتر خود جنبش حماس را تهدید کرد. به گزارش آوای سهند ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تهدید کرد که “اگر به جای آرامش اوضاع در نوار غزه، تنش نظامی را انتخاب کند، باید هزینه غیر قابل تحمل آن را بپردازد.”

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتر خود جنبش حماس را تهدید کرد.
نتانیاهو نتانیاهو خطاب به حماس: اعراب کنار ما هستند

به گزارش آوای سهند ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تهدید کرد که “اگر به جای آرامش اوضاع در نوار غزه، تنش نظامی را انتخاب کند، باید هزینه غیر قابل تحمل آن را بپردازد.”

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: به مقامات فلسطینی توصیه می‌کنم که آتش بس را انتخاب کنند، اما چنانچه تنش را انتخاب کنند هزینه آن برایشان غیر قابل تحمل خواهد بود.

به نقل از ایسنا، وی همچنین مدعی شد: “کشورهای عرب زبان در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. حماس موفق به دستیابی به یکی از اولویت‌های خود نشد، این اولویت دور کردن اسرائیل از صحنه بین المللی بود، اما همه چیز در جهت مخالف با خواسته‌های حماس در حال پیشرفت است. حتی کشورهای توسعه یافته در جهان عرب نیز در کنار ما ایستاده‌اند. من امروز بر این باورم که این فراتر از یک حقیقت است.”

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =