کد خبر : 11966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۱۳

ناکامی رکاب زنان ایرانی‌ در بخش تیمی و درخشش در بخش انفرادی

ناکامی رکاب زنان ایرانی‌ در بخش تیمی و درخشش در بخش انفرادی

در نتایج نهایی سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در حالی که تیم‌های ایرانی عملکرد مناسبی نداشتند، رکابزنان شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد پیراهن‌های کوهستان و امتیازی را کسب کردند. به گزارش آوای سهند به نقل از تسنیم، سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از ۸ تا ۱۳ مهرماه در

در نتایج نهایی سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در حالی که تیم‌های ایرانی عملکرد مناسبی نداشتند، رکابزنان شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد پیراهن‌های کوهستان و امتیازی را کسب کردند.

به گزارش آوای سهند به نقل از تسنیم، سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از ۸ تا ۱۳ مهرماه در ۶ مرحله و به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.

در حالی که در فاصله چند روز تا آغاز تور سی و سوم اخباری مبنی بر لغو این تور به دلیل مشکلات ارزی منتشر شده بود، در نهایت سی و سومین دوره تور آذربایجان با حضور ۸ تیم خارجی و ۵ تیم داخلی استارت خورد.

در مرحله نخست این تور، رکابزنان حاضر در تور مسیر ۱۵۰٫۱ کیلومتری تبریز تا ارومیه را رکاب زدند. مرحله دوم و طولانی‌ترین مرحله این دوره از تور نیز روز دوشنبه، ۹ مهرماه در مسیر ۲۰۹٫۴ کیلومتری ارومیه به منطقه آزاد ارس برگزار شد.

رکابزنان شرکت‌کننده در تور سی و سوم، در مرحله سوم این تور مسیر ۱۴۷٫۱ کیلومتری منطقه آزاد ارس به تبریز را رکاب زدند تا در مرحله بعدی پس از طی ۱۹۶٫۲ کیلومتر به سرعین برسند. مرحله پنجم این تور نیز در مسیر ۱۹۸٫۹ کیلومتری سرعین به تبریز برگزار شد که به نوعی سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین مرحله تور سی و سوم نیز بود. در نهایت مرحله ششم تور آذربایجان در مسیر ۹۱٫۲ کیلومتری و به دور مجتمع لاله پارک تا میدان بسیج تبریز (۸ دور) برگزار شد.

سوکولوف روسیه‌ای مرد طلایی تور سی و سوم

در پایان ۶ مرحله این تور، دیمتری سوکولوف از تیم ملی روسیه موفق شد با ثبت زمان ۲۳ ساعت و ۴۸ دقیقه و ۴۶ ثانیه در رده نخست جدول زمانی قرارگرفته و پیراهن طلایی تور سی و سوم را بر تن کند.

پس از سوکولوف، مرون آبراهام از بایک آید آلمان در رده دوم قرار گرفت. آبراهام با ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه اختلاف نسبت به سوکولوف، در مجموع زمان ۲۳ ساعت و ۵۱ دقیقه و ۲۶ ثانیه را ثبت کرد. ونانتاس لاشینیس از تیم استاکی تکنوراما لیتوانی هم با ثبت زمان ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۱۴ ثانیه سوم شد.

در میان رکابزنان ایرانی، بهرام نجفی از شهرداری تبریز با ثبت زمان ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه بهترین عملکرد را داشته و با ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه اختلاف نسبت به دیمیتری سوکولوف در جایگاه هفتم ایستاد. پس از رکابزن شهرداری هم، حمید بیک خورمیزی از پیشگامان کویر یزد با ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه (۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه اختلاف نسبت به سوکولوف) در رده هشتم ایستاد.

در بخش پیراهن سفید و بهترین رکابزن تور سی و سوم، لاشینیس وینانتاس با ثبت زمان ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۱۴ ثانیه موفق شد در رده نخست جدول قرارگرفته و این پیراهن را بر تن کند. پس از این رکابزن، نیکیتا سوکولوف از آستانا موتورز قزاقستان با ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد. بهرام نجفی از شهرداری تبریز هم با ثبت زمان ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه (۲۰ ثانیه اختلاف با لاشینیس) سوم شد.

یکه‌تازی تبریزی‌ها در کوهستان؛ صفرزاده در بلاتکلیفی افتخارآفرین شد

در بخش کوهستان سعید صفرزاده از شهرداری تبریز موفق شد با ۶۲ امتیاز پیراهن قرمز و عنوان سلطان کوهستان را از آن خود کند. پس از صفرزاده نیز جعفر علیزاده از همین تیم با ۴۶ امتیاز دوم شد. امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد هم ۳۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم ایستاد.

از نکات قابل توجه در این بخش، حضور شهرداری تبریز در لحظات آخر و استارت ناقص این تیم با ۵ رکابزن بود. با این حال صفرزاده ضمن کسب عنوان سلطان کوهستان، در مرحله پنجم نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد موفق شد با کسب ۱۸ امتیاز پیراهن امتیازی را در پایان ۶ مرحله این تور کسب کند. این رکابزن در مرحله اول و ششم نیز قهرمان شد. پس از گنج خانلو، ژیروس دکر از آلکتو سایکلینگ هلند با ۱۴ امتیاز دوم شد و دیمیتری سوکولوف روسی که پیراهن طلایی را در اختیار داشت با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

ناکامی ایرانی‌ها در کسب عناوین تیمی

در مجموع تیمی تور سی و سوم، تارتلتو ایزورکس بلژیک با ۷۱ ساعت و ۳۶ دقیقه و ۵۸ ثانیه اول شد. تیم ملی روسیه و آلکتو سایکلینگ هلند نیز به ترتیب با ۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در میان تیم‌های ایرانی، پیشگامان کویر یزد با ۷۱ ساعت و ۴۰ دقیقه و ۲۷ ثانیه بهترین عملکرد را داشت و با ۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه اختلاف نسبت به تارتلتو ایزورکس در رده پنجم قرار گرفت. شهرداری تبریز هم پس از جدا شدن نفرات کلیدی خود، با ۹ دقیقه و ۲۷ ثانیه اختلاف نسبت به تیم نخست در رده هشتم قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با حضور تیم‌های سینرژی باکو از جمهوری آذربایجان، اسپارتا پراها جمهوری چک، وینو آستانا موتورز قزاقستان، تیم ملی روسیه، تارتلتو ایزورکس بلژیک، بایک آید آلمان، آلکتو سایکلینگ هلند، استاکی تکنوراما لیتوانی، شهرداری تبریز، تیم ملی ایران، پیشگامان کویر یزد، گون آی تبریز و DFT تبریز برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =