کد خبر : 22099
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر تبریز توزیع می‌شود

میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر تبریز توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در ۲۵ نقطه از شهر تبریز میوه شب عید شامل سیب و پرتغال توزیع خواهد شد. به گزارش سهند، حبیب امین‌زاده در جلسه کمیته میوه شب عید که ذیل کارگروه تنظیم بازار و در حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، افزود:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در ۲۵ نقطه از شهر تبریز میوه شب عید شامل سیب و پرتغال توزیع خواهد شد.

به گزارش سهند، حبیب امین‌زاده در جلسه کمیته میوه شب عید که ذیل کارگروه تنظیم بازار و در حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، افزود: در برخی از این نقاط تا ۱۵ فروردین امکان توزیع میوه شب عید فراهم می‌شود.

او با اشاره به اینکه تامین سیب سه استان دیگر از باغات آذربایجان شرقی انجام خواهد شد، اظهار کرد: تا کنون ۹۵۰ تن پرتغال از باغات شمال کشور به پنج نقطه در استان منتقل شده و با مساعد شدن شرایط جوی این روند ادامه خواهد داشت.

امین‌زاده همچنین از تامین سیب مورد نیاز شهروندان از داخل استان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بیان کرد: توزیع میوه شب عید از هفته پایانی اسفندماه آغاز و در برخی نقاط تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 7 =