کد خبر : 35294
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

تاج الدینی مطرح کرد:

آموزش جنگ خیابانی و ترور در رسانه‌ها خلاف حقوق بشر

آموزش جنگ خیابانی و ترور در رسانه‌ها خلاف حقوق بشر
رئیس فراکسیون نمایندگان شمال‌غرب کشور در مجلس، گفت: باید به جد شکایت ایران از رسانه‌های ضدایرانی را که بر خلاف رسالت رسانه‌ای جنگ خیابانی آموزش می‌دهند در مجامع بین المللی پیگیری کنیم.

به گزارش نگاه، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اینکه وزیر ارشاد پیگیر شکایت حقوقی از رسانه‌های ضد ایرانی در مجامع بین‌المللی است، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها، رسالت اصلی خود را فراموش کرده‌اند و به پایگاه جنگ علیه ملت ایران، ترور، تخریب و براندازی تبدیل شده‌اند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: رعایت موازین حقوق بشر یکی از شعارهای مجامع بین‌المللی بوده که لازم است برای تحقق آن اقداماتی برای برخورد با رسانه‌های ضد ایرانی که آموزش جنگ نظامی در خیابان، تخریب، ترور و خشونت را می‌دهند، صورت گیرد.
وی با تاکید براینکه باید شکایت ایران از رسانه‌های معاند جنگ طلب به جد پیگیری شود، گفت: تروریسم رسانه‌ای پدیده است که آمریکا ایجاد کرده و منحصر به ایران نیست و می‌تواند هر ملت مستقل و آزادی را تهدید کند، از آنجایی که استکبار جهانی نتوانسته از طریق جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی به نتیجه برسد، جنگ رسانه‌ای و شناختی راه انداخته تا به هدف خود دست پیدا کنند.
عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس اذعان داشت: غرب با تحریف وقایع و وارونه نشان دادن حوادث در ایران به دنبال اثرگذاری بر افکار عمومی جهان است، از سویی با ارائه آموزش‌های نظامی از رسالت خود دور شده که باید در مجامع بین‌المللی پیگیر رفتار نادرست و خارج از قوانین بین‌المللی رسانه‌های ضد ایرانی بود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + سه =