کد خبر : 25113
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

مکان‌های عمومی از ۵۰ درصد ظرفیتشان استفاده کنند

مکان‌های عمومی از ۵۰ درصد ظرفیتشان استفاده کنند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: مکان‌های عمومی برای کمک به کنترل شیوع کووید۱۹ از ۵۰ درصد ظرفیتشان استفاده کرده و ظرفیتشان را محدود کنند. به گزارش نگاه، عباسعلی درستی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در استان ما طی روزهای گذشته و آغاز فعالیت‌های اجتماعی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: مکان‌های عمومی برای کمک به کنترل شیوع کووید۱۹ از ۵۰ درصد ظرفیتشان استفاده کرده و ظرفیتشان را محدود کنند.

به گزارش نگاه، عباسعلی درستی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در استان ما طی روزهای گذشته و آغاز فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و بازگشایی روز افزون بسیاری از اماکن بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، مردم باید برای کنترل بیماری هنگام مراجعه به جاهای مختلف بهداشت فردی را رعایت کنند.
وی تاکید کرد: استفاده از لوازم حفاظت فردی به ویژه ماسک برای تمامی افرادی که از خانه خارج می‌شوند و یا به فروشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، سینماها و یا هر جای دیگری مراجعه می‌کنند، ضروری است.
وی بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم و صاحبان اماکن و اصناف تاکید کرد و گفت: داشتن فاصله بیش از یک متر در فعالیت‌های روزمره و و در مکان‌های عمومی ضروری است.
درستی گفت: تنها با رعایت سه اصل رعایت بهداشت فردی، استفاده از لوازم حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی می‌توان بیماری را کنترل و مدیریت کرد.
وی با اشاره به تشدید نظارت‌های مرکز بهداشت استان با همکاری اکیپ‌های اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و دادگستری، خاطرنشان کرد: هر جا بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی رفتار شود، همکاران ما اقدام به تعطیلی آن مجموعه خواهند کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 15 =