کد خبر : 32566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

موج ورزش، همان همیشگی بی‌عاید

موج ورزش، همان همیشگی بی‌عاید

برنامه موج ورزش این هفته به پیگیری مطالبات هواداران تراکتور اختصاص داشت که البته همچون همیشه با رویه تکراری عایدی نداشت.

به گزارش آناج، هفته قبل بود که برنامه موج ورزش در برهه حساس پایان لیگ برتر که هواداران تراکتور دغدغه ادامه همکاری با سرمربی و نقل‌وانتقالات باشگاه محبوبشان را داشتند با دعوت از سرمربی مستعفی تیم سقوط کرده ماشین‌سازی به تلویزیون برنامه را روی آنتن برد. سرمربی‌ای که همه را مقصر سقوط مفتضحانه تیمش دانست به جز خودش و البته عزمی نیز در مجری برنامه برای به چالش کشاندن مصاحبه نبود. موضوعی که در برنامه دیشب نیز رخ داد؛ بالاخره برنامه موج ورزش در پاسخ به مطالبه هواداران تراکتور مبنی بر دعوت از مدیران این تیم این هفته به این موضوع پرداخت که ماحصل آن تقریبا هیچ بود و همان حرف‌های همیشگی. مجری برنامه هم تلاشی برای به چالش کشاندن میهمانانش نداشت تا عملا صحبت تازه‌ای برای رفع نگرانی‌ها زده نشود.

کاظم محمودی، سرپرست تراکتور که اکثرا از پاسخگویی به رسانه‌ها سر باز می‌زند و اگر دست بر قضا تلفنش را پاسخ دهد ابتدای کار شرط می‌کند راجع به سرمربی و نقل‌وانتقالات صحبت نخواهد کرد، این بار رو به روی دوربین‌های رسانه ملی نشست تا پاسخگوی سوالات باشد. اگر به صحبت‌های محمودی گوش کرده باشید خلاصه آن این است: “تیم متاسفانه سال قبل بد بسته شده بود و امیدوارم امسال تیم بهتری ببندیم” و از هواداران نیز خواست که اخبار موثق را از رسانه رسمی باشگاه دنبال کنند؛ حال اینکه رسانه باشگاه چقدر آن طور که باید و شاید در این امر خبررسانی می‌کند موضوعی است که مورد سوال مجری برنامه قرار نگرفت. رسانه‌ای که لاقل می‌توانست شایعه بودن حضور امید روانخواه را زودتر از این‌ها منتشر کند.

اما شاید عجیب‌ترین و قابل تامل‌ترین قسمت اظهارات آقای سرپرست اینجا بود که وی مدعی شد بهتر است فعلا وارد بازار نشویم چرا که قیمت‌ها هنوز مشخص نشده و باید اندکی صبر کرد تا قیمت دست‌مان بیاید! احتمالا باشگاه‌هایی چون پرسپولیس که با دو ملی‌پوش قرارداد بسته‌اند و البته سایر باشگاه‌های لیگ برتری که صحبت مذاکرات‌شان با ستاره‌های لیگ جدی است از داشتن چنین مشاوره‌هایی محروم بوده‌ و دچار خبطی بزرگ شده‌اند!

در ادامه برنامه «علی خطیر» نایب رئیس هیات مدیره و مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور به صورت تلفنی میهمان برنامه بود که البته صحبت‌هایش بیش از چند دقیقه طول نکشید. مهم‌ترین قسمت گفتگو با خطیر آنجا بود که وی اعلام کرد بودجه باشگاه ۲ الی ۲ و نیم برابر شده که البته مجری برنامه در رابطه با اینکه نسبت به چه مبلغی این افزایش رخ داده، مانور نداد. خطیر همچنین در پاسخ به خالی شدن مارکت نیز از هواداران خواست به فضای مجازی توجه نکنند و اجازه دهند مدیران با آرامش کار را دنبال کنند!

پس از خداحافظی خطیر ادامه صحبت‌های آقای سرپرست هم چیزی نبود جز تشکر بابت داشتن هتل خوب و زمین چمن مساعد که همیشه و همه جا سعی و اصرار در جهت تکرار آن وجود دارد. مقایسه کنید برنامه دیشب را با برنامه‌هایی چون نود و فوتبال برتر و اینکه عایدی آن برای فوتبال دوستان چه بود؟

 

نگارنده: حامد حاجی‌محمدی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =