کد خبر : 30741
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

مهم ترین چالش امروز جوانان اشتغال و ازدواج است/ دولت سیزدهم به دنبال امیدآفرینی است

مهم ترین چالش امروز جوانان اشتغال و ازدواج است/ دولت سیزدهم به دنبال امیدآفرینی است

به گزارش نگاه، عابدین خرّم امروز شنبه در جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان استان، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب به مساله جوانان بسیار تاکید کرده اند، گفت: مهم ترین موضوع در گام دوم، آشنایی جوانان با قبل و حین انقلاب و آمادگی برای بعد از چله دوم

به گزارش نگاه، عابدین خرّم امروز شنبه در جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان استان، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب به مساله جوانان بسیار تاکید کرده اند، گفت: مهم ترین موضوع در گام دوم، آشنایی جوانان با قبل و حین انقلاب و آمادگی برای بعد از چله دوم انقلاب و مسولیت دادن به جوانان نیز جزیی از فرمایشات ایشان است.

وی اظهار با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای جوانان تبیین شود، گفت: در این صورت جوانان ما منبع انرژی و پیشرونده خواهند بود و پروپاگاندای رسانه های غربی نخواهد توانست مانع رشد و ترقی جوانان ما شود.

استاندار آذربایجان شرقی بر تقویت و هویت بخشی جوانان تاکید کرد و گفت: تمامی مدیران دستگاه های دولتی ، پشتیبانی از جوانان در عرصه های مختلف را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه آینده انسان در مقطع جوانی رقم می خورد، افزود: فعالیت های جهادی در دانشگاه ها نقش بسیار مهمی در هویت بخشی و شخصیت بخشی برای جوانان ایفا می کند.

خرّم با اشاره به اینکه فضا برای فعالیت سازمان های مردم نهاد در استان بازتر شود، افزود: ضروری است گشایشی برای فعالیت های سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان ایجاد شود تا بروکراسی های اداری برای این سازمان ها محدودیت ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه مهم ترین چالش امروز جوانان اشتغال و ازدواج است، اظهار داشت: دولت سیزدهم تلاش می کند با اجرای سند تحول و ساماندهی امور جوانان، امید آفرینی و تحول آفرینی در کشور اتفاق بیفتد و اولویت ها و مشکلات جوانان، بررسی و احصا شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 3 =