کد خبر : 32188
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

به قهرمانی جوانان تراکتور ایمان دارم

به قهرمانی جوانان تراکتور ایمان دارم

سرپرست تیم فوتبال جوانان تراکتور گفت: اعضای تیم برای شکست دادن سپاهان هم قسم شده‌اند و به قهرمانی تیم جوانان تراکتور ایمان دارم.

به گزارش نگاه، مهدی نوع بشر در گفت‌وگویی اظهار داشت: جا دارد از مالک، مدیرعامل و مدیر آکادمی باشگاه به خاطر اعتمادشان به اعضای تیم جوانان تشکر کنم. پس از معرفی اعضای تیم، با افزایش زمان تست‌گیری، از پایمال شدن حق بازیکنان جلوگیری کرده و بهترین استعدادها را کشف کردیم. سپس با انجام تمرینات آماده‌سازی، وارد مسابقات لیگ برتر جوانان شدیم.
وی افزود: با تلاش اعضای تیم، توانستیم با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه یابیم و در این مرحله با انجام دو بازی رفت و برگشت، توانستیم از سدّ ایمان سبز شیراز عبور کرده و به فینال مسابقات برسیم.
نوع بشر با اشاره به بازی رفت فینال مابین تراکتور و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، گفت: باتوجه به اینکه قرار بود در چمن طبیعی ورزشگاه نقش جهان بازی کنیم، با مساعدت مدیریت باشگاه چندین جلسه در مجموعه اختصاصی تراکتور تمرین کرده و از نظر فنی و روحی و روانی آماده بازی با سپاهان شدیم. جوانان تراکتور در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک در جریان بود که دروازه‌بان ما با یک خروج اشتباه و انجام خطا، اخراج شد و بازی را ۱۰ نفره و با استفاده از دروازه‌‌بان زیر ۱۷ سال ادامه دادیم که متأسفانه گل دریافت کرده و نتیجه را واگذار کردیم.
وی با تأکید بر اینکه به قهرمانی تیم جوانان ایمان دارم، اظهار داشت: من در قامت بازیکن و مربی جام قهرمانی را بالای سر برده‌ام و اینبار می‌‌خواهم در قامت سرپرست تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرم. اعضای تیم برای جبران نتیجه بازی رفت هم قسم شده‌اند و می‌خواهیم دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.
سرپرست تیم جوانان تراکتور در خصوص قوانین مربوط به بازی فینال مسابقات، توضیح داد: طبق قانون، گل زده در خانه حریف فقط تا دقیقه ۹۰ بازی محاسبه می‌شود و قانون گل زده در خانه حریف برای گل‌های به ثمر رسیده در وقت‌های اضافی صدق نمی‌کند.
وی با اشاره به برگزاری بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان در استادیوم شهید توانا (شهرداری تبریز)، خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتور برای میزبانی از این بازی در استادیوم اختصاصی باشگاه اعلام آمادگی کرده بود؛ اما باتوجه به اینکه حدود هفت ماه در زمین چمن مصنوعی تمرین کرده‌ایم، با درخواست سرمربی تیم، بازی برگشت تراکتور و سپاهان روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) در زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید توانا برگزار خواهد شد.
نوع بشر با بیان اینکه روحیه تیم بسیار بالاست، گفت: بلافاصله بعد از بازی با ایمان سبز شیراز، باشگاه پاداش صعود به فینال را به اعضای تیم پرداخت کرد که باعث افزایش روحیه بازیکنان شد. مالک و مدیرعامل باشگاه قول پرداخت پاداش به اعضای تیم در صورت قهرمانی را داده‌اند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =