کد خبر : 25931
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

معرفی نفرات برتر مسابقات موتورسواری آذربایجان شرقی

معرفی نفرات برتر مسابقات موتورسواری آذربایجان شرقی

مسابقات آزاد موتور ریس آذربایجان شرقی با حضور ۳۷ ورزشکار در دوبخش آقایان و بانوان در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد.

 مسابقات آزاد موتور ریس آذربایجان شرقی با حضور ۳۷ ورزشکار در دوبخش آقایان و بانوان در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد.

به گزارش نگاه، از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۳ مرداد ماه، مسابقات آزاد موتور ریس استان آذربایجان شرقی در دو بخش آقایان و بانوان با شرکت ۳۷ ورزشکار در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد. امیرخیزی رئیس هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر در خصوص این مسابقات گفت: علاقه مندان به رشته موتور سواری  در این مسابقات شرکت کرده اند تا ضمن استعداد یابی نفرات مستعد، به مسابقات کشوری اعزام و مقام های شایسته ای کسب کنند. همچنین مسابقات در پنج کلاس برگزار شد که شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در کلاس موتور ۱۰۰۰،فوق سنگین، ۴۰۰ و استریت به رقابت پرداختند و یک کلاس مربوط به بانوان برای اولین بار در استان برگزار شد.
رئیس هیات موتور سواری استان در ادامه افزود: ورزشکاران استان در رده بندی بالای فدراسیون قرار دارند و تلاش می‌کنیم ضمن حفظ سطح ورزشکاران، وضعیت شان را بهبود ببخشیم، همچنین استعدادیابی برای موتورسواران مستعد استان درر این مسابقات مدنظر است.

علی علیزاده، دبیر کمیته ریس هیات موتور سواری استان که از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات بود، گفت:  در کلاس هزار سی سی ریس شرکت کردم و رکورد ۴ دقیقه تمام را به ثبت رساندم. سطح این دوره ازمسابقات بسیار بالا بود و به صورتی که خارج از انتظار واقع شد ولی با تلاش و همکاری هیات موتور سواری و اداره کل ورزش و جوانان به نحو احسن مسابقات برگزار گردید.
وی با اشاره  بر اهداف هیات موتور سواری استان افزود: هدف اصلی هیات تشویق جوانان و نوجوانان در زمینه استفاده صحیح از موتور و استفاده از مربیان در جهت تحویل موتور سواران حرفه ای به جامعه است تا بتوان فرهنگ موتور سواری در جامعه آموزش داده شود.
در پایان رقابت ها حامد رستمی مهر در کلاس   ۱۰۰۰ ،بهنام قائمی در کلاس استریت، محمد عادلی در کلاس ۴۰۰ ، وحید اسکویی در کلاس فوق سنگین  و در کلاس بانوان اسرا باغبان رتبه های برتر را کسب نمودند.
این مسابقات جهت رعایت آیین نامه های بهداشتی ستاد استانی مقابله با کرونا، بدون تماشاگر برگزار شد.
همچنین شهرام دبیری، ریاست شورای اسلامی شهر تبریز از نزدیک ناظر این مسابقات بود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =