کد خبر : 35125
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

امروزه هوشمند سازی نه یک الزام که یک ضرورت هست

ما مشتری عملگرایی هستیم

ما مشتری عملگرایی هستیم
عباسزاده در جلسه اجرای فناوري هوش مصنوعي در معدن سونگون، كه با حضور رييس، اعضاي هئيت رييسه و برخي نمايندگان شركتهاي دانش بنيانِ پارك علم و فناوري استان در محل مجتمع مس سونگون برگزار شد گفت: امروزه هوشمند سازی نه یک الزام که یک ضرورت هست و اين مهم نيازمند ارائه هاي عملگرايانه است تا بتواند تمامي فرايندهاي منجر به استحصالِ مس در معدن سونگون را هوشمندسازي كند.

به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومی مس سونگون، مدير مجتمع مس سونگون گفت؛ ما به دنبال ايجاد شهرك صنعتي و استقرار پرديس فناوري مس در ورزقان هستيم كه نمايندگان شركتهاي دانش بنيان جهت همكاري با ما مي بايست در ان مستقر بشوند.

وي همچنين ايجاد خوشه صنعتي را جز اهداف اولويت دار در ورزقان خواند و گفت ، در تمام دنيا شركتهاي بزرگ صنعتي در اطراف اين خوشه ها جمع ميشوند و ما هم انتظارمان از شركتهاي صنعتي و دانش بنيان همين است.

دكتر عباسزاده همچنين حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقيقاتيِ تقاضامحورِ معدن را با هدف رفع چالش‌ها مهم خواهد و گفت: كارگروه تخصصي معدن تشكيل و هوشمندسازي دوشادوش اين كارگروه فعاليت خواهد كرد.

همچنين در اين جلسه دكتر جعفري راد رييس پارك علم و فناوري استان هم ضمن قدرداني از توجه ويژه مدير مجتمع مس سونگون به فناوري دانش بنيان گفت: پارك محلي براي كارامد كردنِ ايده هايِ خلاقانه است و ما با تمام توان در كنار صنعت و خاصه بخش معدن هستيم.

در اين جلسه نمايندگان شركتهاي دانش بنيان گزارشي از طرحها، ايده ها و اختراعات خود ارائه داده و پرسش و پاسخ بين مديران و مهندسان متخصص معدن سونگون، و مخترعان و صاحبان ايده ها جهت همكاري هاي بهتر و بيشتر شكل گرفت.

گفتني است دفتر تحقيقات و نواوري مجتمع مس سونگون در محل پارك علم و فناوري استان مستقر است.

انتهای پیام/

https://aazaranjoman.ir/?p=38899

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =