کد خبر : 26776
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

مصرف بنزین کم شده، باید دوبار عوارض بدهید!

مصرف بنزین کم شده، باید دوبار عوارض بدهید!

دریافت دو نوبتی عوارضی در آزادراه تبریز_ارومیه به دلیل کوتاه شدن مسیر و صرفه جویی در بنزین ظاهرا از نظر مسئولین مربوطه توجیه پذیر است و مردم نباید ناراضی باشند.

دریافت دو نوبتی عوارضی در آزادراه تبریز_ارومیه به دلیل کوتاه شدن مسیر و صرفه جویی در بنزین ظاهرا از نظر مسئولین مربوطه توجیه پذیر است و مردم نباید ناراضی باشند.

به گزارش نگاه اخذ عوارض در آزادراه تبریز_ارومیه که هنوز کاملا افتتاح نشده گلایه بسیاری از مسافران را در پی داشته است. ماجرا از این قرار است که مسافران تبریز_ارومیه و بالعکس در آزادراه تکمیل نشده این مسیر مجبور هستند، دوبار عوارض پرداخت کنند؛ یک بار به صورت نقدی و یک بار به صورت اینترنتی که برای آنها مبلغ عوارض پیامک می‌شود!

این روند اخذ دریافت عوارض در آزادراه تبریز_ارومیه اعتراض استاندارن آذربایجان‌شرقی و غربی را در پی داشت که معتقد بودند این کار بدون اجازه آنها انجام می‌شود و اصلا اخذ دریافت عوارضی از اتوبانی که هنوز افتتاح نشده، قانونی نیست. با این حال اخذ این عوارضی در این آزادراه آنهم به صورت دو باره ادامه دارد.

ملازینل، سرپرست اداره امور مجریان آزادراه‌ها در مصاحبه‌ای در خصوص دریافت دریافت دو نوبتی عوارض از آزادراه تبریز_ارومیه گفت: این آزادراه ۱۳۰ کیلومتر مسیر بین تبریز و ارومیه را کوتاه کرده و در گذشته تنها مسیر بین این دو شهر دور زدن دریاچه ارومیه بود که ۱۳۰ کیلومتر مسیر اضافی طی می‌کردند که خطرات و استهلاک وسیله نقلیه را داشت.

وی با بیان اینکه با احداث این آزادراه ۱۳ لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود، عنوان کرد:  این ۱۳ لیتر معادل ۴۰ هزار تومان است که برای ترددکنندگان این مسیر صرفه جویی می‌شود. دریافت دوبار عوارض هم به دلیل دو شرکت متفاوت سرمایه‌گذار در بخش خصوصی است که باید پرداخت شود!

ازصحبت‌های سرپرست اداره امور مجریان آزادراه‌ها چنین برداشت می‌شود که چون با کوتاه شدن مسیر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود پس پرداخت دوبار عوارضی مشکلی ندارد و ترددکنندگان در این آزادراه باید به خاطر این صرفه جویی متشکر هم باشند!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =