کد خبر : 23201
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

مشاغل کم‌ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها می‌توانند فعالیت کنند

مشاغل کم‌ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها می‌توانند فعالیت کنند

رییس جمهوری ازآغاز فعالیت مشاغل و کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها خبر داد و گفت: تمام ارکان نظام در مبارزه یکپارچه و هماهنگ هستند و هیچ اختلاف نظری در مبارزه با کرونا وجود ندارد. به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز یکشنبه در

رییس جمهوری ازآغاز فعالیت مشاغل و کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها خبر داد و گفت: تمام ارکان نظام در مبارزه یکپارچه و هماهنگ هستند و هیچ اختلاف نظری در مبارزه با کرونا وجود ندارد.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک روز جوان و روز سلامت اظهارداشت: در روندی گکه ما پیش رو داریم برای مسئله مبارزه با کرونا هیچ اختلاف نظری بین دستگاههای دولتی وجود ندارد اولا بین وقای سه گانه هیچ اختلاف نظری وجود ندارد. همه در کنار هم هستیم.

وی اضافه کرد: همین طور نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری همه جا حمایت فرمودند هرجا نیاز داشتیم  و نکته ای عرض کردیم، پیامی فرستادیم و نامه‌ای فرستادیم ایشان همراهی فرمودند لذا کل نظام یکپارچه است.

رییس جمهوری اضافه کرد: حالا بدخواهان ما خیلی عصبانی و ناراحتند خودشان می دانند اما کرونا با همه گرفتاری‌هایی که برای ما درست کرده آثاری هم داشته یکی از آثار خوب آن همین وحدت بیشتر جامعه دولت مردم نیروها و ارکان کشور بوده همه وحدت و انسجام و پیکپارچیگی را در سراسر کشور مشاهده می کنیم گزارشاتی هم درباره سالم بودن هوا هم از آثاری است که دارد ما هیچ اختلافی نداریم نه بین وزارت خانه ها و نه وزارتخانه های صمت و بهداشت. حالا  چیزی را کسی پیدا می کند به رسانه های خارج می‌دهد آنها این مسله با بزرگ می کنند. ما هیچ اختلافی نداریم.

مشاغل کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان ها می‌تواند فعالیت کند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =