کد خبر : 37285
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

لیگ برتر فوتسال؛

قهرمانی شاگردان تقی‌پور به تاخیر افتاد/ کراپ بردهای مس سونگون در تبریز!

قهرمانی شاگردان تقی‌پور به تاخیر افتاد/ کراپ بردهای مس سونگون در تبریز!
مس سونگون برای اولین بار در فصل جاری در خانه خود شکست خورد تا کارش برای قهرمانی به هفته‌های آخر کشیده شود.

به گزارش نگاه، در مهمترین بازی هفته بیست‌وسوم فوتسال کشور، تیم مس سونگون طی دیدار جنجالی ۳ بر ۲ نتیجه را به میهمانش کراپ الوند واگذار کرد و با این نتیجه، تکلیف قهرمانی به هفته‌های آخر کشیده شد.

این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد و شاگردان اسماعیل تقی‌پور در حالی که با ۲ گل مهدی جاوید از حریف پیش افتاده بودند، در عین ناباوری کامبک خورده و درنهایت شکست ۳ بر ۲ را متحمل شدند.

در نیمه اول نارنجی‌پوشان با برتری ۲ بر یک به رختکن رفتند ولی در نیمه دوم ورق برگشت و این تیم با دو گلی که در دقایق ۳۴ و ۳۹ از حریف خود دریافت کرد، برد را با باخت عوض کرد.

نیمه دوم این دیدار با اعتراض کادرفنی و بازیکنان میزبان به داوری به جنجال کشیده شد و حمید احمدی (بازیکن) و اسماعیل تقی‌پور (سرمربی) از این تیم اخراج شدند.

با باخت نماینده فوتسال آذربایجان در این دیدار نوار بردهای متوالی این تیم در تبریز و نیم‌‌فصل دوم پاره شد. مس پس از ۱۰ برد پیاپی و برای اولین بار در دیدارهای خانگی فصل جاری و همچنین مقابل حریف البرزی شکست خورد.

در جدول لیگ برتر فوتسال کشور، مس سونگون علیرغم شکست در این بازی خانگی ۶۰ امتیازی صدرنشین ماند اما اختلاف این تیم با گیتی‌پسند رده دومی به ۶ امتیاز کاهش یافت.

مسی‌ها در سه هفته پایانی برای کسب جام در بدترین حالت به ۴ امتیاز نیاز دارند و این درحالی است که این تیم دو بازی را در خارج از خانه برگزار خواهد کرد و تنها بازی خانگی این تیم مقابل رقیب‌شان گیتی‌پسند در تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =