کد خبر : 37076
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

لیگ برتر فوتسال کشور؛

مس سونگون، فولاد را خم کرد/ عطر قهرمانی لاله‌های نارنجی!

مس سونگون، فولاد را خم کرد/ عطر قهرمانی لاله‌های نارنجی!
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی خارج از خانه مس سونگون ورزقان، تیم صدرنشین این مسابقات آغاز شد.

به گزارش نگاه، در آغاز هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال کشور، لحظاتی پیش تیم مس سونگون ورزقان در زرند موفق شد با نتیجه ۳ بر یک میزبانش فولاد زرند ایرانیان را شکست داده و گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ برگزار شد، نیمه اول بدون تبادل گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان اسماعیل تقی‌پور با شروع طوفانی و درخشش ملی‌پوش کرمانی خود نسخه نماینده کرمان را پیچیدند.

مسی‌ها در وقت دوم سه بار پیاپی به ترتیب توسط حمزه کدخدائی (۲ گل) و حمید احمدی توپ را به تور دروازه تیم فولاد دوختند تا با سه گل سه امتیاز شیرین خارج از خانه را از آنِ خود نمایند.

تک گل تیم میزبان هم در لحظات آخر به ثمر رسید که برای فرار از باخت و کسب امتیاز افاقه نکرد و تنها بار شکست را سبک‌تر کرد‌.

با این نتیجه، مس سونگون شمار امتیازاتش را به عدد ۶۰ رساند و با استحکام بخشیدن به صدرنشینی خود در جدول مسابقات، در دو قدمی فتح جام قرار گرفت.

نماینده فوتسال آذربایجان که در نیم‌فصل دوم تمامی حریفانش را شکست داده است، در ۴ بازی باقی مانده خود بدون توجه به نتایج رقبا، با کسب ۴ امتیاز می‌تواند قهرمانی‌اش را مسجل نماید‌.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =