کد خبر : 34892
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

کاپیتان مس سونگون در اختیار باشگاه قرار‌ گرفت/ بی‌اطلاعی فخیم از خبر شوکه‌کننده

کاپیتان مس سونگون در اختیار باشگاه قرار‌ گرفت/ بی‌اطلاعی فخیم از خبر شوکه‌کننده
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با نظر کادرفنی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش نگاه بنقل از آناج، در آستانه دیدار تیم‌های مس سونگون وررقان و فولاد زرند ایرانیان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور خبر می‌رسد فرهاد فخیم، کاپیتان ارزنده و بااخلاق نارنجی‌پوشان از فهرست این تیم خط خورده است.

فخیم در روزهای اخیر در تمرینات مس سونگون حضور نداشت که این اتفاق تعجب‌برانگیز بود و باعث شد تا اخبار و شایعاتی درباره کنار گذاشته شدن او منتشر شود.

در همین راستا، مسئولان رسانه‌ای باشگاه مس سونگون اعلام کرده‌اند فخیم به دلایل انضباطی از سوی سرمربی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفته و قرار است جلسه رسیدگی به موضوع این بازیکن بعد از بازی با فولاد زرند برگزار شود.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع با فرهاد فخیم تماس گرفت که او با تایید غیبت‌اش در بازی پیش‌روی مسی‌ها، عنوان کرد که نمی‌داند به چه دلیلی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و بعد از حضور در جلسه انضباطی و کسب اطلاع از علت این امر، شفاف‌سازی می‌کند.

این گزارش می‌افزاید، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۵ در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

در جدول رده‌بندی لیگ

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 17 =