کد خبر : 11094
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۸

مردم و رهبری از روال کار بانک ها رضایت ندارند/ حرف بدون عمل مسئولان، دردی را دوا نمی کند

مردم و رهبری از روال کار بانک ها رضایت ندارند/ حرف بدون عمل مسئولان، دردی را دوا نمی کند

حجت الاسلام احمد مطهری اصل گفت: حرف زدن نمایندگان و شخص رئیس جمهور در مجلس و ارجاع به قوه قضائیه مشکل مردم را حل نمی‌کند.      به گزارش آوای سهند، حجت الاسلام  احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور توسط نمایندگان مجلس اظهار کرد:

حجت الاسلام احمد مطهری اصل گفت: حرف زدن نمایندگان و شخص رئیس جمهور در مجلس و ارجاع به قوه قضائیه مشکل مردم را حل نمی‌کند.

مردم و رهبری از روال کار بانک ها رضایت ندارند/ حرف بدون عمل مسئولان، دردی را دوا نمی کند
    

به گزارش آوای سهند، حجت الاسلام  احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور توسط نمایندگان مجلس اظهار کرد: این کارشان تاثیرات  زیادی را به دنبال داشت؛ چراکه پاسخگو بودن نظام جمهوری اسلام را نشان داده و از سویی نیز بیانگر این بود که اتهامات نسبت به مجلس بی‌اساس است.

وی به ضرورت تغییر تیم اقتصادی قوه مجریه و روی کار آمدن افراد جوان و انقلابی تاکید کرد و گفت: حرف زدن نمایندگان و شخص رئیس جمهور در مجلس و ارجاع به قوه قضائیه مشکل مردم را حل نمی‌کند.

خطیب نماز جمعه تبریز در خصوص آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی، عنوان کرد: با توجه به این‌که فشارهای درست و نادرست علیه قوه قضائیه شروع شده بود، این کار بهترین زمان برای برگرداندن اعتماد مردم نسبت به قوه قضائیه بود تا هرچه سریع‌تر مفسدان کشور را به اشد مجازات برسانند.

مطهری‌اصل افزود: با حمایت دولت می‌توان اقتصاد کشور را جلو برد و به تبع آن اشتغال‌زایی ایجاد کرد.

وی در ادامه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و گفت: خانواده از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است به طوریکه خداوند فرموده مراقب فرزندان خود باشید و اجازه ندهید به سمت فساد بروند و حتی خطاب به پدر و مادرها  فرموده است که سعی کنید فرزندان خود را در مسیر تقوا و ولایت نگه دارید.

امام جمعه موقت تبریز بیان کرد: دهم شهریور روز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا است ولی واقعیت این است که مردم از بانک‌ها راضی نیستند و حتی رهبر معظم انقلاب نیز رضایت ندارند.

وی افزود: جمع کردن پول مردم و حبس آنها، سرمایه‌گذاری روی مسائل نامعلوم و یا افزودن سودها و ارائه تسهیلات با رقم‌های بالا  از جمله چالش‌های اصلی در بانک‌هاست.

امام جمعه موقت تبریز افزود: نباید خدایی ناکرده با سوءمدیریت فقرا فقیرتر و پولدارها، پولدارها شوند چراکه ما انقلاب برای این قیبل امور نبوده، از این‌رو باید مسوولان و نمایندگان مجلس با سرعت هر چه تمام‌تر قانون‌‌هایی را  اصلاح کرده و به اجرا در بیاورند که رفاه همگانی در جامعه ایجاد شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =