کد خبر : 28999
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

مدافع بومی تراکتور خداحافظی کرد

مدافع بومی تراکتور خداحافظی کرد

«پیمان کشاورز» مدافع بومی تیم تراکتور، با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی خود در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش نگاه، این بازیکن که در نیم فصل لیگ بیستم با تصمیم رسول خطیبی به تیم تراکتور ملحق شده بود با توجه به شرایط مصدومیتش از این تیم جدا شد.
وی که دوران نقاهتش را سپری می‌کند و مشغول فرایند پزشکی است، تا نیم فصل دوم نمی‌تواند به میدان برود و با توجه به همین موضوع احتمالا در پنجره زمستانی تیمش را انتخاب خواهد کرد.
کشاورز با انتشار پیام خداحافظی در صفحه‌ صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام ضمن خداحافظی با هواداران، اعتراض و ناراحتی خود از رفتار مسئولان باشگاه را نیز اعلام کرد.
 متن پیام خداحافظی کشاورز به شرح زیر است:
«جدایی از تراختور کار ساده ای نیست؛ پوشیدن پیراهن سرخ تراختور، همیشه بهترین اتفاق و بهترین روز زندگی فوتبالی‌ام بود و حالا با فسخ قراردادم از سمت باشگاه، سخت ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم. کنار گذاشتن پیراهن تراختور خیلی سخت و دوری از هوادارانش چه میزان ناراحت کننده است! من با عشق و علاقه خود از باشگاه خودم در آذربایجان و با پرداختی خودم رضایت نامه گرفتم تا به خدمت تراختور درآیم! با چنین عشق و علاقه ای که به شهر و تیم خودم دارم، متاسفانه با بی مهری فراوانی از سمت باشگاه تراختور مواجه شدم!
با وضعیت مصدومی که داشتم به راحتی از تیم کنار گذاشته شدم! دوست دارم به شما هواداران بگویم با چه شور و شوقی به تیم مورد علاقه ام پیوستم ولی مسولان تیم مثل همیشه با بازیکنان بومی برخورد بسیار بدی داشتند! روزهایی را در کنار تیم بودیم که با نیمکت خالی در آسیا از گروه خود صعود کرد! بنده با وجود پیشنهادات گوناگون باز هم عاشقانه و خالصانه تراختور را دوست دارم ولی قسمت نیست که در کنار شما هواداران فهیم باشم! می دانم دوباره پیراهن قرمز تراختور را برتن خواهم کرد و شکی ندارم که آن روز فراخواهد رسید.
دوست دار شما، پیمان کشاورز»
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + بیست =