کد خبر : 36326
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

بار دیگر با صعود به قله کمال(در رشته کوه سهند) صورت گرفت؛

اهتزاز پرچم مجتمع مس سونگون در ارتفاع ۳۷۰۷ متری

اهتزاز پرچم مجتمع مس سونگون در ارتفاع ۳۷۰۷ متری
گروه کوهنوردی مجتمع مس سونگون روز پنجشنبه مورخ 17 آذرماه به قله کمال در رشته کوه سهند صعود کرده و پرچم مجتمع مس سونگون را بر فراز این قله به اهتزاز درآوردند.

گروه کوهنوردی مجتمع مس سونگون روز پنجشنبه مورخ ۱۷ آذرماه به قله کمال در رشته کوه سهند صعود کرده و پرچم مجتمع مس سونگون را بر فراز این قله به اهتزاز درآوردند.

اکبر شکاری با اشاره به شراط آب و هوایی سخت در این فصل سال گفت: این صعود با حضور ۱۰ نفر از همکاران مجتمع صورت گرفت که طی آن پرچم پرافتخار مس سونگون را بر قله کمال طنین انداز شد.

سرپرست هماهنگی امور ورزش مجتمع مس سونگون با اشاره به برنامه ریزی ورزشی سالیانه این امور افزود: با توجه به علایق و توانمندی های همکاران محترم و عبور از مرحله شیوع کرونا، برنامه ریزی ورزشی جامعی به صورت سالانه مدون گردیده و اجرای آن ها پیگیری می شود.

شکاری با اشاره به برگزاری مسابقات و کلاس های آموزشی در حوزه های مختلف ورزشی برای همکاران ادامه داد: با توجه به نیازمندی و درخواست های پرسنل کلاس های آموزشی از مبتدی تا حرفه ای برای این عزیزان برگزار می گردد و با شناسایی افراد توانمند در این دوره های آموزشی، تلاش می شود به عنوان نمایندگان مجتمع در مسابقات مختلف داخل مجتمع ارزیابی و سپس به مسابقات مختلف اعم از ایمیدرو و کشوری اعزام شوند تا افتخار آفرینی برای مجموعه عظیم صنعتی و معدنی مجتمع مس سونگون و شهرستان ورزقان شویم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 11 =